Muutenhan sun elämä olis täydellistä.

piikki_lihassa

Paitsi kun mä olen olemassa.

15

330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikittelijä

Aivan

• eihyvämielimulla

Ei ole elämäni täydellistä varsinkaan ilman sinua...

• Väärin_

Ei se ollut sitä ennenkään, mutta sinun mukana tuli hyökyaalto, joka muutti minua. Tavallaan olen onnellisempi sinut tavattuani, tavallaan onnettomampi. Teet minut onnellisemmaksi ja onnettomammaksi olemassaolollasi.

• kuohuvaa

Minnekkäs se aalto sitten rantautui?

• senkinkiduttaja

just näin. täydellisyys romahti sillä/siinä hetkessä kun näin sinut..snif.. ole siinä sitten niin kuin et olisikaan

• piannähdään

Sittenhän se nähdään miten menee kun ei enää tavata koskaan. Onko sinulla sitten parempi elämä sen jälkeen

• Piikkikö

Sinä jollekulle vaiko joku sinulle? Ethän omi palstaa ja niitä syitä, miksi joku kirjoittelee täällä. Kelle kirjoittelekaan. Ei välttämättä sulle.

Itse en ikävöi ketään. Tietylle tyypille haluan ainoastaan antaa sen informaation, että tajuaa jättää mut rauhaan.

• Olisiparempi

Jokaiselle on suotu olemassaolo ja jokainen on tärkeä. Mutta en haluaisi, että näemme tai tietäisimme toisistamme. Olisi elämä paljon helpompaa ilman että tietäisimme toisistamme mitään. Näkeminen yms. pahentaa tunteita jne.

• mitensenottaa

Suomi24:n jutunkeksijä on taas tekemässä aloituksiaan. Tämä on kyllä ihan hyvää vertaistukea ja nettiterapiaa. Tälle löytyy paikkansa.

• oletkohän

Oletko kohdellut häntä huonosti?Ei kai kyseessä oo se narsku mies joka häiriköi naista?

• enkeksinimimerkkiä

ei , ei se niin täydellistä olisi

• järjetöntätämä

Ei se täydellistä olisi, mutta yksi ajatus vähemmän.

• älänynoinsano

Mun elämäni olisi täydellistä jos saisin sut elämääni osalliseksi. Minusta on ihanaa et oot olemassa. :)

• Siksipä-se

niin täydellistä onkin, kun olet olemassa, edes jossain,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• ÄläsNyt

Mua alkaa vaan itkettää tuollaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      312
      3655
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      29
      2016
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1646
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1491
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      96
      1280
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      144
      1191
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1074
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      95
      1032
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      212
      867
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      787
    Aihe