Paitsi kun mä olen olemassa.
Muutenhan sun elämä olis täydellistä.
15
330
Vastaukset
- piikittelijä
Aivan
- eihyvämielimulla
Ei ole elämäni täydellistä varsinkaan ilman sinua...
- Väärin_
Ei se ollut sitä ennenkään, mutta sinun mukana tuli hyökyaalto, joka muutti minua. Tavallaan olen onnellisempi sinut tavattuani, tavallaan onnettomampi. Teet minut onnellisemmaksi ja onnettomammaksi olemassaolollasi.
- kuohuvaa
Minnekkäs se aalto sitten rantautui?
- senkinkiduttaja
just näin. täydellisyys romahti sillä/siinä hetkessä kun näin sinut..snif.. ole siinä sitten niin kuin et olisikaan
- piannähdään
Sittenhän se nähdään miten menee kun ei enää tavata koskaan. Onko sinulla sitten parempi elämä sen jälkeen
- Piikkikö
Sinä jollekulle vaiko joku sinulle? Ethän omi palstaa ja niitä syitä, miksi joku kirjoittelee täällä. Kelle kirjoittelekaan. Ei välttämättä sulle.
Itse en ikävöi ketään. Tietylle tyypille haluan ainoastaan antaa sen informaation, että tajuaa jättää mut rauhaan. - Olisiparempi
Jokaiselle on suotu olemassaolo ja jokainen on tärkeä. Mutta en haluaisi, että näemme tai tietäisimme toisistamme. Olisi elämä paljon helpompaa ilman että tietäisimme toisistamme mitään. Näkeminen yms. pahentaa tunteita jne.
- mitensenottaa
Suomi24:n jutunkeksijä on taas tekemässä aloituksiaan. Tämä on kyllä ihan hyvää vertaistukea ja nettiterapiaa. Tälle löytyy paikkansa.
- oletkohän
Oletko kohdellut häntä huonosti?Ei kai kyseessä oo se narsku mies joka häiriköi naista?
- enkeksinimimerkkiä
ei , ei se niin täydellistä olisi
- järjetöntätämä
Ei se täydellistä olisi, mutta yksi ajatus vähemmän.
- älänynoinsano
Mun elämäni olisi täydellistä jos saisin sut elämääni osalliseksi. Minusta on ihanaa et oot olemassa. :)
- Siksipä-se
niin täydellistä onkin, kun olet olemassa, edes jossain,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- ÄläsNyt
Mua alkaa vaan itkettää tuollaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123655Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell292016Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441646- 841491
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.961280- 1441191
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951032Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212867Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787