Niin...joskus se jopa häiritsee. Vaimoni on sellainen, että orgasmin saadessaan kiroilee niin perkeleesti ja hänellä on vielä tosi voimakkaat orkut. " Voi saaaaataaaanaaaaa...voi viiiiiitttuuuuu...peeeerrrrkele...voi helVETTI...aaaaaaaaaa...perkeleenperkeleeeeeeeeennn VITTUuuuuuuuuu" Suunnilleen jotenkin noin ja hän on todella kovaääninen. Hän saa helposti orkut ja yleensä vielä useamman kerran ja aina voimakkaammat. Sitä kiroilumekastusta siis riittää. Olen siinä mielessä todella onnekas, että hän saa niitä orkkujaan, haluaa usein seksiä, niinkuin itsekkin haluan, hän on todella mahtava seksissä, hän on muutenkin aivan ihastuttava....mutta se kovaääninen kiroilu on joskus kiusallista. Varsinkin kun olemme muualla kuin kotona. Olen yrittänyt tukahduttaa sitä suutelemalla pitkään kun se alkaa....mutta lähes aina hän puree huuleni verille ja pakko lopettaa suutelu. En oikein ole uskaltanut ottaa asiaa esille hänen kanssaan, kun pelkään, että se saa hänet jännittämään ja nauttimaan seksistä vähemmän.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651822Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16881- 82655
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa99611- 45538
- 54518