On kertynyt jonkin verran kerran ammuttuja Sako Range win 308 ja Win 30-06 hylsyjä. 30-06 ammuttu Petralla. Kun en ole saanut latausharrastusta aloitettua, niin ajattelin myydä keltaisessa pörssissä ja/tai huutonetissä. Mikä olisi mielestänne asiallinen hinta?
Vastaukset 3
- kyser
Mun mielestä myy esim:100kpl 10€. Ja 200kpl 15€.
- Kohlinutoon
Ei niillä rikastu,ampumaradalla niitä on pilvin pimein.
- kyser
Näin on.
Mielestäni toi 15€ 200 hylsyä on maxi hinta mitä ehkä itse maksaisin niistä omaan kaliiperiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561