Hei ! Minulla on vuodesta 2005 asti ollut ko. ajoneuvo. Vm. 1990, 1,1 litraa
1 piste ruiskutus. Nyt se on ollut liikenteestä pois v.2011 alkaen. Nyt aion ottaa sen käyttöön. Mutta siinä on sähköpuolella korjattavaa ja jarrusylinterin vaihto koska ilmausruuvi katkesi. Eräs kaveri alkoi viimekesänä sitä laittelemaan mut-ta jätti homman kesken. Kun tarkastelin hänen tekojaan huomasin että hän oli irroittanut ison määrän johtoja auton etuosasta jäähdyttäjän kummaltakin puo-lelta. Siellä oli ilmeisesti ollut maadoitus pisteet. Nyt oli maadoitusliittimet pois-tettu ja johdot riippuvat vapaina. Kysyisin: - Mistä saa ohjeet näiden sähköjoh-tojen kytkemiseksi oikein ? Onko lukijoissa alan tietäjää ?
Citroen AX11 kunnostus.
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374946- 823516
- 302963
- 612935
- 82767
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584