Kuinka päästä eroon vainoajasta?

vainottuna

Mies, 35v. on vainonnut ja saanut siitä 40 päiväsakkoa. Vainoaminen jatkuu edelleen. Ehdotuksia, mitä tälle miehelle voisi tehdä? Mies on niin mustasukkainen, ettei osaa päästää irti.

20

2266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainoakokenut

      Oma kokemukseni vainoamisesta , ex-puolison taholta kesti neljä vuotta. Vaikka löysi toisen, ei jättänyt rauhaan minua, vaan yhdessä uuden kanssa juonittiin vaikka minkälaista juttua. Perättömiä Ilmoituksia eri virallisille tahoille, soittoja naapureille ja työpaikalleni ym. Kaikissa näissä minua mustamaalattiin ja halvennettiin.Tosiaisassa itsellään heillä oli ongelmia.

      Ajallaan tuo loppui, lähinnä kai koska mitkään ilmoittelut eivät tuottaneet mitään tulosta. Itse en ollut sinne päin minkään laisissa yhteyksissä.

      • kokemusvainosta

        Ja näistä aikaa n. 15vuotta, tuolloin ei tunnettu rikosnimikettä vainoaminen, joten mitään rangaistusta heille ei voinut vaatia mistään. Rankkaa oli, ja oma jaksaminen pienten lasten kanssa koetuksella, mutta selvisin.


    • Maanantaii

      JUKKA!!!

    • aaahhahaa

      Sirpa sirpa :D

      • Maanantaii

        Täällä kommentoi vainoajan naapuri Nanni s-järveltä.Tämä hänen kyseinen naapuri yhtä sairas kuin Jukka.Tätä vainoamista tapahtuu heidän osaltaan täälläkin,kuten huomaatte? Paras tapa saada vainoajat kuriin,on heidän kuvat julki,mutta laita asialle joku muu!!!


    • Torstainajuu

      Ruotsista kotoisin tuo videolevittäjä..

      • vähänsairasäijä

        Tämä Jukka on kuulema pedofiili, olen nähnyt mustaa valkoisella laitakaupungilla asiasta. Voisin sanoa että mies on aika mielenvikainen, oli joutunut taistelemaan kuukauden lapsestaankin tavata tätä. Esittää skiniä, vaikka on osittain invalidi.Ajelee kaikenlisäksi teinibemarilla ja kuvittelee autonsa olevan hieno. Kylillä porukka nauraa tälle teiniäijälle.


      • 9_20
        vähänsairasäijä kirjoitti:

        Tämä Jukka on kuulema pedofiili, olen nähnyt mustaa valkoisella laitakaupungilla asiasta. Voisin sanoa että mies on aika mielenvikainen, oli joutunut taistelemaan kuukauden lapsestaankin tavata tätä. Esittää skiniä, vaikka on osittain invalidi.Ajelee kaikenlisäksi teinibemarilla ja kuvittelee autonsa olevan hieno. Kylillä porukka nauraa tälle teiniäijälle.

        Eikö invaliideilla saakkaan olla aatteita? Siskoni saisi hävetä pyörätuolinsa kanssa..


      • MenestyjänRataTykki
        vähänsairasäijä kirjoitti:

        Tämä Jukka on kuulema pedofiili, olen nähnyt mustaa valkoisella laitakaupungilla asiasta. Voisin sanoa että mies on aika mielenvikainen, oli joutunut taistelemaan kuukauden lapsestaankin tavata tätä. Esittää skiniä, vaikka on osittain invalidi.Ajelee kaikenlisäksi teinibemarilla ja kuvittelee autonsa olevan hieno. Kylillä porukka nauraa tälle teiniäijälle.

        "Ajelee kaikenlisäksi teinibemarilla ja kuvittelee autonsa olevan hieno. ."

        80 -luvulla BMW oli teineille liian kallis; nuorison selvä ykkösmerkki oli Toyota ja Ford sekä Opel yleisiä.Niihin nähden E30 -sarjan BMW varsinkin kuutospannulla on hieno kapine - se oli 80 -luvulla juppien kuten pankinjohtajien, asianajajien ja aluepäälliköiden eniten suosima. Jos löytää E30:n vähillä kilometreillä niin se on edelleen hieno peli! Ajo-ominaisuudet hakkaavat mennen tullen nykyjapsit ja kuutoskoneella suorituskyky ohittaa perusanjovikset edelleen. BMW:llä oppii myös kunnon takaavetoisena ajamaan talvella. Ergonomia kestää vertailun nykyautoihin. Kohta saa laittaa museokilpiinkin niitä kolloin auton pito muuttuu halvaksi -> E30 -sarjan BMW:n arvo tulee nousemaan.


    • 20kg-kahvakuulauinti

      Uiminen on usein auttanut tuollaisiin ongelmiin. 20kg kahvakuulan kanssa. vettä täytyy olla alla n. 57.6m. Loppuu se länkkyttäminen siihen

      • uimaanvaan

        Oikein. Pedofiiliaa ei tule suosia.


      • kauhistusmikämies

        Onneksi yhden pedofiilin kuvaa on julkaistu lapuin ja netissä, vanhemmat osaavat varoittaa lapsia miehestä, joka ajelee bemulla.Joku vaaleatukkainen tyttö kuvassa mukana.


      • Oksettavaa

        Kuka on Jukka siilinjärveltä? Mieshän on ihan hullu lappujen mukaan. Iso kuva oli nimellä.Sairasta,jos sekaantuu lapsiin


      • tyhmäakka

        Video poistettu, mutta tämä videon lähettäjä nanni huo.....nen käyttää tor verkkoa jotta pysyisi anonyyminä. Ei ip salaus auta siinä vaiheessa kun on jäänyt jo kiinni :D.


    • kehhis

      Kuka??

    • videolevittäjä

      Suomi24:n ylläpito on poistanut viestin sääntöjen vastaisena.
      Kuka? XD

    • Anonyymi

      Pyylampi laajenee ja sinne rakennetaan.

    • Anonyymi

      Kaikkeen löytyy apu kun keskustelee asiat läpi joko keskenään tai sitten niin että siinä on joku pari terapeutti tms mukana jakamassa puheenvuoroja. Yleensä nämä ongelmat syntyy siitä että ei ole edes keskustelu taidon alkeita hallussa ja niistä ensimmäinen on se että ymmärtää kuinka tärkeää on saada kertoa oma kanta asioihin ja kuulla se toisen kanta. Toinen on se että pitää asiat luottamuksellisena eikä puhu niitä ulkopuolisille.

    • Anonyymi

      Ehkä otin ehkä en.

    • Anonyymi

      Kopteritero voi paljastaa henkilön.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe