Kuinka päästä eroon vainoajasta?

vainottuna

Mies, 35v. on vainonnut ja saanut siitä 40 päiväsakkoa. Vainoaminen jatkuu edelleen. Ehdotuksia, mitä tälle miehelle voisi tehdä? Mies on niin mustasukkainen, ettei osaa päästää irti.

20

2737

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainoakokenut

Oma kokemukseni vainoamisesta , ex-puolison taholta kesti neljä vuotta. Vaikka löysi toisen, ei jättänyt rauhaan minua, vaan yhdessä uuden kanssa juonittiin vaikka minkälaista juttua. Perättömiä Ilmoituksia eri virallisille tahoille, soittoja naapureille ja työpaikalleni ym. Kaikissa näissä minua mustamaalattiin ja halvennettiin.Tosiaisassa itsellään heillä oli ongelmia.

Ajallaan tuo loppui, lähinnä kai koska mitkään ilmoittelut eivät tuottaneet mitään tulosta. Itse en ollut sinne päin minkään laisissa yhteyksissä.

• kokemusvainosta

Ja näistä aikaa n. 15vuotta, tuolloin ei tunnettu rikosnimikettä vainoaminen, joten mitään rangaistusta heille ei voinut vaatia mistään. Rankkaa oli, ja oma jaksaminen pienten lasten kanssa koetuksella, mutta selvisin.

• Maanantaii

JUKKA!!!

• aaahhahaa

Sirpa sirpa :D

• Maanantaii

Täällä kommentoi vainoajan naapuri Nanni s-järveltä.Tämä hänen kyseinen naapuri yhtä sairas kuin Jukka.Tätä vainoamista tapahtuu heidän osaltaan täälläkin,kuten huomaatte? Paras tapa saada vainoajat kuriin,on heidän kuvat julki,mutta laita asialle joku muu!!!

• Torstainajuu

Ruotsista kotoisin tuo videolevittäjä..

• vähänsairasäijä

Tämä Jukka on kuulema pedofiili, olen nähnyt mustaa valkoisella laitakaupungilla asiasta. Voisin sanoa että mies on aika mielenvikainen, oli joutunut taistelemaan kuukauden lapsestaankin tavata tätä. Esittää skiniä, vaikka on osittain invalidi.Ajelee kaikenlisäksi teinibemarilla ja kuvittelee autonsa olevan hieno. Kylillä porukka nauraa tälle teiniäijälle.

• 9_20
        vähänsairasäijä kirjoitti:

Tämä Jukka on kuulema pedofiili, olen nähnyt mustaa valkoisella laitakaupungilla asiasta. Voisin sanoa että mies on aika mielenvikainen, oli joutunut taistelemaan kuukauden lapsestaankin tavata tätä. Esittää skiniä, vaikka on osittain invalidi.Ajelee kaikenlisäksi teinibemarilla ja kuvittelee autonsa olevan hieno. Kylillä porukka nauraa tälle teiniäijälle.

Eikö invaliideilla saakkaan olla aatteita? Siskoni saisi hävetä pyörätuolinsa kanssa..

• MenestyjänRataTykki
        vähänsairasäijä kirjoitti:

"Ajelee kaikenlisäksi teinibemarilla ja kuvittelee autonsa olevan hieno. ."

80 -luvulla BMW oli teineille liian kallis; nuorison selvä ykkösmerkki oli Toyota ja Ford sekä Opel yleisiä.Niihin nähden E30 -sarjan BMW varsinkin kuutospannulla on hieno kapine - se oli 80 -luvulla juppien kuten pankinjohtajien, asianajajien ja aluepäälliköiden eniten suosima. Jos löytää E30:n vähillä kilometreillä niin se on edelleen hieno peli! Ajo-ominaisuudet hakkaavat mennen tullen nykyjapsit ja kuutoskoneella suorituskyky ohittaa perusanjovikset edelleen. BMW:llä oppii myös kunnon takaavetoisena ajamaan talvella. Ergonomia kestää vertailun nykyautoihin. Kohta saa laittaa museokilpiinkin niitä kolloin auton pito muuttuu halvaksi -> E30 -sarjan BMW:n arvo tulee nousemaan.

• 20kg-kahvakuulauinti

Uiminen on usein auttanut tuollaisiin ongelmiin. 20kg kahvakuulan kanssa. vettä täytyy olla alla n. 57.6m. Loppuu se länkkyttäminen siihen

• uimaanvaan

Oikein. Pedofiiliaa ei tule suosia.

• kauhistusmikämies

Onneksi yhden pedofiilin kuvaa on julkaistu lapuin ja netissä, vanhemmat osaavat varoittaa lapsia miehestä, joka ajelee bemulla.Joku vaaleatukkainen tyttö kuvassa mukana.

• Oksettavaa

Kuka on Jukka siilinjärveltä? Mieshän on ihan hullu lappujen mukaan. Iso kuva oli nimellä.Sairasta,jos sekaantuu lapsiin

• tyhmäakka

Video poistettu, mutta tämä videon lähettäjä nanni huo.....nen käyttää tor verkkoa jotta pysyisi anonyyminä. Ei ip salaus auta siinä vaiheessa kun on jäänyt jo kiinni :D.

• kehhis

Kuka??

• videolevittäjä

Suomi24:n ylläpito on poistanut viestin sääntöjen vastaisena.
      Kuka? XD

• Anonyymi

Pyylampi laajenee ja sinne rakennetaan.

• Anonyymi

Kaikkeen löytyy apu kun keskustelee asiat läpi joko keskenään tai sitten niin että siinä on joku pari terapeutti tms mukana jakamassa puheenvuoroja. Yleensä nämä ongelmat syntyy siitä että ei ole edes keskustelu taidon alkeita hallussa ja niistä ensimmäinen on se että ymmärtää kuinka tärkeää on saada kertoa oma kanta asioihin ja kuulla se toisen kanta. Toinen on se että pitää asiat luottamuksellisena eikä puhu niitä ulkopuolisille.

• Anonyymi

Ehkä otin ehkä en.

• Anonyymi

Kopteritero voi paljastaa henkilön.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      903
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      668
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      604
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    14. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      502
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      105
      458
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe