Tissinaista

nännimies

Jo nuoresta asti olen ollut ns. tissimies joka on ihaillut naisten tissejä.Varmaan moni mies tekee samoin, mutta itselläni on valtava himo päästä tissille imemään. Voisin imeä tissiä päivä tolkulla ja jos oisi vielä pitkä nänni jonka saisi reilusti huulien väliin niin voih.

Kaikkein parasta olisi heti herättyään aamulla saada vierestä imeä lämmintä maitotissiä.
Voisin tulla vain tuollaista tissiä lutkuttamaan, en pyytäsi muuta, vaikka autossa jossain parkkihallissa antaisit puseron välistä tissiä hetken.

Kirjoita jos edes voisit tällaista teoriassa harkita, tai jos ajatus kiihottaa sinua, antaa vieraalle miehelle tissiä.

12

591

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tissinainen

Missäspäin autoilee hän ;)

• missä päin tissinainen vaikuttaa

• Nänninainen

Minulla on aikuisen naisen isot nännit, ja nautin kun niitä imeskellään vaikka tuntikausia. Pari kertaa olen tällaista käsittelyä saanut, niin että nännit on vielä seuraavanakin päivänä olleet isot ja herkät. Ihanaa!

• missä nänninainen vaikuttaa

• tissimiestäälläkin

.Mikäs sen mukavempaa, kuin olla päivä mitotissillä, ja vielä, mikä parasta, toisella tissillä toinen mies/ nainen.

• Nänninainen

Kerran olen saanut imettää kahta miestä yhtäaikaa ja se oli upeaa. Ainoo vaan että miehillä oli vähän kiire edetä touhuissa, mun puolesta olisivat saaneet jatkaa pidempäänkin.

• nännimies

Oliko sulla tissit maidolla, kun imetit noita kahta miestä? Oisinpa ollut toisena heistä, niin en kiirettä olisi pitänyt, voih.

• omih

Onko pirkanmaalla tissinaista, joka tykkää tissien imemisestä ja vähän muustakin.

• YhTissinainen28JKL

Minun haaveena on saada kaksi miestä imemään molempia rintojani samanaikaisesti.. uuh kostun jo pelkästä ajatuksesta!

• olisi ihanaa imeä rintojasi

• timom

Moi, laita mulle postia. Voisi kiinnostaa, vaimoni on brunette,155cm,54kg,d75-rinnat,[email protected]

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      151
      6817
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      63
      5963
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      88
      4559
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4509
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      162
      4310
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1690
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      402
      1586
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      82
      1389
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      31
      1377
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      41
      1151
    Aihe