Miljonääri Sipilän vaimolla jättitulot!

KepuPettääAina

Miljonääri Juha Sipilä on kanavoinut omaisuutensa vaimolleen Minna-Maaria Sipilälle.

Rouva Sipilän tulot olivat viiime vuonna yli 350000 euroa. Summa koostui kokonaan osinkotuloista

Miljonääri Juha Sipilä osaa tunnetusti veronkierron. Tämä tuli jo aiemmin ilmi, kun Sipilä siirsi omaisuuttaa lapsilleen.

13

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepupettäävarmasti

Paljonko on Putinilta tulleita lahjoja tuosta.

• keplottelija_ei

Paljon kirjoitellaan erilaisista keplottelijoista.

Nyt meillä uhkaa tulla tilanne, jossa kelpottelulakeja säätämään on tulossa valmis kelpottelumestari - on meinaan näytöt oman perheen asioissa!

• SipiläPettääAina

Sipilä siirtää kohta kirjansa Portugaliin muiden ketkujen seuraksi.

• Punikkiapinaa

näköjään kourii oma typeryys ja köyhyys. Lopeta surkea elämäsi. Se on viisainta mitä voit tehdä.

• Kierotalous

Sipilähän antaa armollisesti 5 % pääministerin ansioistaan, jos muut tulevat mukaan. Tietenkään ansiotuloihin ei lasketa pääomatuloja.

Sipilä kiertotaouden mestari - veronkierto -sellaisen.
      Ja EK kiittää...

• rahallaSaa

Vaan ei tarvitse näköjään antaa mitään.

Kepussa voi ostaa rahalla vaikka mitä.

• S24uomlaineN

Sipilä ole kuitenkaan kavaltanut taloyhtiön varoja kuten Antti Rinne on tehnyt. Ennen vaaleja taloyhtiön edustaja kertoo miten Rinne toimi rikosta tehdessään.

Se on Rinteen uran loppu.

• Arvi.on.homo
      • tukeja

"majurilla" on haaveena päästä Setan geimeihin. Sinne vaan, kyllä sinä sieltä seuraa löydät.

• Älä.yritä.vokotella
        tukeja kirjoitti:

"majurilla" on haaveena päästä Setan geimeihin. Sinne vaan, kyllä sinä sieltä seuraa löydät.

Jytilän Arvi on homo.

• höpsö_asento_hihihii
        Älä.yritä.vokotella kirjoitti:

Jytilän Arvi on homo.

Majuria vieläkin kiukuttaa, kun vänrikki ei suostunut pesemään selkää. Nyt sitä on alkanut salaa kiinnostamaan punikit.

https://www.youtube.com/watch?v=sdIEmhKTgtw

• glx

Hanki sinäkin jättituloinen vaimo, niin et tarvitse olla Sipilälle kateellinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe