antalyan lentokentältä alanyaann

vihdointakasaurinkoon

Moikka!
Oisko kellään vinkkiä tai tietoa et miten yksin matkustava nainen pääsee suhtkoht halvalla ja turvallisesti Antalyan lentokentältä Alanyaan. Lento on 23.4 ja laskeutuu 24.4 klo 2.40 antalyan kentälle. Jos joku ois menossa samaan aikaan samaan kohteeseen, olisko myös kimppakyyti mahdollisuutta esim. taksilla?

16

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buyukpopo

      Liftaamalla

    • ugugug
    • Kimppakyyti

      Liity facebook ryhmään Vip kuljetus. Siellä haetaan aina kimppakyytejä kuljetuksille samalla lennolla tulijoille. Kyyti maksaa 60Eur ja summa jaetaan matkustajien kesken. Siellä voi olla 1-8 henkilöä ja ihmiset haetaan toivomastaan paikasta. Siinä ryhmässä on useita satoja Alanyaan matkustavia henkilöitä. Kuljetukset pelaavat Gazipasasta ja Antalayasta.

      • Tiiiaaa

        pelaavat jos pelaavat.


      • vihdointakasaurinkoon

        en vain kyl löytäny facebookista mitään vip kuljetus sivua..


      • Jenna-A

        On siellä sellainen ryhmä. Suomalainen nainen ottaa varauksia vastaan. Itse kysyin häneltä työskenteleekö hän yrityksessä? vastausta en saanut. Ilmeisesti joku Turkkilainen/Turkkilaiset kuitenkin kuskailee. Enemmin olen kuullut huonoa kuin hyvää tästä firmasta. Hieman haiskahtaa, enemmin huonoa kuin hyvää kuullut tämän yrityksen toimivuudesta.


      • luottokuski
        Jenna-A kirjoitti:

        On siellä sellainen ryhmä. Suomalainen nainen ottaa varauksia vastaan. Itse kysyin häneltä työskenteleekö hän yrityksessä? vastausta en saanut. Ilmeisesti joku Turkkilainen/Turkkilaiset kuitenkin kuskailee. Enemmin olen kuullut huonoa kuin hyvää tästä firmasta. Hieman haiskahtaa, enemmin huonoa kuin hyvää kuullut tämän yrityksen toimivuudesta.

        Kerro ihmeessä mitä sieltä on huonoa kuulunut? mä oon luullut että on toiminut hyvin, en tosin itse ole koskaan käyttänyt, kun on luottokuski


      • Alanya1

        Kyllä kyseinen ryhmä löytyy Facebookista, ja kuljetukset toimivat erittäin hyvin. Itse käyttänyt myös 724-palvelua ja suht ok toiminut eikä ole hinnalla pilattuja. VIP-kuljetuksissa iso plussa on se, että kaikki kuljetettavat tulevat samalta lennolta eikä muita tarvitse odotella. VIP-kuljetuksissa saa myös juomia matkan aikana, ja porukalla saa päättää pidetäänkö tauko matkalla vai ei.
        Älkää missään nimessä ottako kuljetuksia a2b nimisen firman kautta... rahat menee mukavasti netin kautta mutta kuljetus ei saavu ikinä, olen tuon firman kuljetusta odottanut keskellä yötä kentällä (enkä todellakaan ole ainut).


      • Kobakabana1

        en kyll löytänyt facesta, onko tarkkaa hakuohjetta kirjotin Vip kuljetus, VIP-kuljetus yms. mut en onnistunut löytämään


    • luottokuski

      jos englannin kieli sujuu niin http://www.cakmaktravel.com/en/
      Mustafa Cakmak kohtelias herrasmies on ollut meidän luottokuski jo monta vuotta ja myös ensi kesänä aiomme mennä hänen kyydillään. hinta 60 euroa ja autossa toimii myös langaton netti ja yleensä myös juomaa tarjonnut ilmaiseksi matkan aikana.

      • luottokuski

        Tulikin muutos suunnitelmiin, nyt lennetään suoraan gazipasaan, mutta kuski ei muutu, mutta hinta muuttui 35 euroon


      • Alanya2

        Aikas paljon maksat kuljetuksesta! Itse maksanut max 11 € Antalya.Alanya välistä :)


    • vihdointakasaurinkoon

      No löysin edullisen kyydityksen resothoppa palvelusta...13e suunta..onkohan kellää tästä kokemusta..

    • luottokuski

      kyseisestä firmasta ei ole tietoa mutta myös tuo yllä mainittu turkissa toimiva 724 on tietääkseni suunnilleen saman hintainen ja muitakin vastaavia löytyy, tuo resthoppa ei varmaankaan varsinaisesti itse hoida kuljetusta vaan ostaa palvelut joltain paikalliselta kuljetusfirmalta, kimppabussi tyylillä varmaan toimii ja varmaan jonnekkin pääkadun varrelle jättävät, tämän tyyppiset eivät vie ovelle asti, mutta jos hinta on ainoa kriteeri niin silloin varmaan tuollaiset ovat ihan ok, mutta tuo kimppakyytiryhmä on myös ihan kannattava jos kustannuksia haluaa jakaa.
      Ilmeisesti ainakin 724 on monilla toiminut ihan hyvin, mutta joskus olen myös lukenut että nouto olisi jäänyt tulematta.

    • tau-rus

      Etkö ottanut lentokenttäkuljetuksia? Edestakainen Antalya-Alanya maksaa 40 euroa bussissa.

    • Kimppakyyti

      Tässä ryhmässä saatetaan yhteen suomenkieliset perheet ja yksinäiset asiakkaat samalta lennolta Alanyaan tai Sideen. Facebook ryhmä Vip-lentokenttäkuljetukset alanya eli https://www.facebook.com/groups/1438961806360709/?fref=ts

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe