Hei!
Olemme ystäväni kanssa koittaneet kovin muistella joskus 2000-luvun alussa pelaamaamme lasten point and click pelin nimeä, mutta turhaan. Edes kovalla googlaamisella ei ole ollut tulosta. Emme ole varmoja pelin tekijästä, julkaisuvuodesta tai edes alkuperäismaasta.
Jos olette joskus itse sattumoisin pelanneet samaa peliä, ja seuraava pelin kuvailu herättää edes jonkinlaisia muistoja/ajatuksia teissä, kommentoikaa ihmeessä ja kertokaa kaikki mahdollinen.
Tässä asioita joita hämärästi muistamme pelistä (voimme muistaa joitakin asioita väärin):
- (Lasten) Point and click tietokonepeli
- Pelataan ensimmäisessä persoonassa
- Pelasimme peliä suomeksi
- Tapahtumat sijoittuvat metsään; myöhemmin peliä pelatessa koko metsä muuttuu punaiseksi ja pelottava musiikki soi taustalla. (Monia metsän eläimiä, kasveja. tms on kuolleena pitkin polun varsia..?)
- Metsässä on kaksi puhuvaa kasvollista puuta (kapea koivu vasemmalla ja ruskea paksu tammi oikealla?) vierekkäin,
- Metsässä on myös torni ja sen lähellä lampi (jossa saattoi olla merenneito kiven päällä jossain vaiheessa) sekä puinen mökki, jonka sisälle voi mennä (mökin sisällä oli keinuhevonen)
- Pelin maisemia voi maalata: ensin pitää kerätä värit (luonnosta..?) ja sekoittaa ne, jonka jälkeen voi klikata värit haluamansa kohtaan maalauskankaassa.
(- Emme ole varmoja mutta, pelin kannet taisivat aikanaan olla tumman siniset/liilat, metsän kuva keskellä ja pelin nimi punaisella kansion yläosassa)
Kiitos jo etukäteen kaikesta avusta mitä saamme!
Vanha lasten point and click PELIN NIMI HUKASSA!
Mettässä
1
782
Vastaukset
- Mettässä
Löysimme ko. pelin - sen nimi on Forestia! Jos ketään muuta ihmetytti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971928- 881360
- 1101153
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703