Miten voi Keittiömaa toimia edelleen???

Vantaaltakaapit

Ihmettelen miten Keittiömaa voi toimia kun yhtiö RSE-Business Oy on konkursissa, ja samat nimet lukee edelleen nettisivulla.
Mahtaa muita Noblessa myyjiä harmittaa kun epärehellinen toimija sotkee hommia.

4

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmostaseon

No mutta jos keittiömaa brändi kuuluu nykyään jollekin muulle kuin RSE-Business Oy:lle.

• mieti.mistä.ostat

Olen huomannut että samat ihmiset ovat edelleen nettisivulla. Tuntuu erikoiselta asioiden hoitamiselta, kun Keittiomaa vantaa on konkurssissa ja espoossa jatketaan uudella firmalla, mutta samalla nimellä. Arvelluttavaa toimintaa !?!

• evpyrittäjä

Mitäs erikoista siinä on ? Jos joku firma epäonnistuu syystä tai toisesta, niin miksi yrittäjä ei saisi yrittää uudestaan, jos vaikka olisi oppinut virheistään. Tuskin siinä mitään rikollista on ollut. Suomessakin nykyään viranomaiset tarttuvat hanakasti epäselvyyksiin ja konkurssirikostapauksissa tulee herkästi tuomio ja liiketoimintakielto. Jos siellä samat ihmiset ovat edelleen nettisivuilla, eivät he ainakaan mihinkään rikolliseen ole syyllistyneet. Korkeintaan jonkinlaiseen tyhmyyteen kun ovat edellisessä bisneksessä menettäneet rahansa. Toivotaan, että nyt onnistuvat paremmin.

Suomessa on kummallinen yleinen asenne, ettei konkurssin tehnyt saisi jatkaa elämää. Muualla länsimaissa katsotaan konkurssi CV:ssä positiiviseksi asiaksi.
        Kaverilla on kokemusta, hän tietää mitä virheitä pitää välttää

• Rehellinenvantaalta

Ei konkurssi ole tuomittava, mutta asiakkaiden HUIJAAMINEN on. Keittiömaa vaan toimii epärehellisesti ja jättää asiakkaansa heidän järjestämien ongelmien kanssa, oman onnensa nojaan.
      Kannattaa harkita ennen ostopäätöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe