Mitä pitäisi huomioida?
Vaatetus?
Pyyhkeet?
Raha-asiat?
Perisuomalainen vyölaukku?
Autonvuokra-asiat?
Uskomatonta, eka kertaa kanaarialle, apuvihjeet?
2
65
Vastaukset
- Sinnemyössamoin
Kaikki nuo.
- grancanariaKiva
Hei,
Olin juuri viikon Las Palmasissa.Kaikkea saa sitten kaupasta,hieman suomen hintoja edullisemminkin.Mutta jos otat vaatteet ja pyyhkeet mukaan Suomesta,niin minulla sattui menemään niin että parina päivänä,aurinkoisena meni johonkin 24 asteeseen ehkä,jolloin oli kiva ottaa aurinkoa Las Canterasin kauniilla rannalla(las palmasissa)..no näin sitten Inglesissä vai oliko Maspalomasissa olleita suomalaisia,jotka sanoivat että siellä oli ollut kuumempikin ilma(siis ne nuo perusaluerannat on eteläpuolella gran canarian saarta,ja matka bussilla kestää noin tunnin tai kaksi riippuen bussista,Las Palmasista),että uikkaria,bikiniä mukaan jollei osta niitä sieltä..esim. Las Palmasissa esim.Las arenasin ostoskeskus hyvä,(Las canterasin eteläpuolirannalla) ja esim.La tirana(calle eli katu) myös muita ihan hyviä paikkoja ja kauppoja löytyy paljon..ja Maspalomasissakin näytti olevan monta ostospaikkaa,vaikken niitä hintoja kauheasti katsellukkaan,Maspalomasissa myös esim.kalliita hienostomerkkejä myynnissä jos niitä haluaa,varmasti niitä olisi löytynyt myös Las Palmasista,mutta kun en tarvinnut niitä en myöskään käynyt niissä enkä etsinyt mitään Porsche merkkejä[esim.sen näin Maspalomasissa],enkä vertaillut niiden kalliiden merkkien kansainvälisiä hintoja,mutta todennäköisesti nekin halvempia kuin esim.Lontoossa..Toisena viikkona(olin sen viikon siis keskeltä viikkoa toisen viikon keskelle siellä) oli vain lämpöä noin 17 tai 18 astetta ja yöllä vähemmin,joten kevätvaatteet kunnon pitkillä housuilla ja ainakin akryylivillapaidalla mukaan..kun ei voi tietää onko tuota kevätastetta vaiko sitten kesäastetta siellä..
Pankit on ihan normaalit,siis en katsonut pitivätko jotkut jonkun siesta ajan kiinni päivällä,kun otin vain rahnaa kortilla pankkiautomaatista ulos,koska ruokapaikat yleensä ottivat lähinnä Las Palmasissa käteistä vaan,tosin kun söin Jardin de Botanicon lähistöllä niin se taas otti kortin vastaan..ravintolassa siis..Tiranan ostoskadulla nuorisovaatekaupassa esim.maksoin kortilla,taksit ottivat kai lähinnä käteistä..?bussit oli halpoja ja hyviä..mutta kyllä varmaan saa vuokra -auton ihan mistä haluat vaan lentokentältä tai kohteestasi,ovat varmaan suht halpoja vuokrata..itse en olisi vuoristoalueella halunnut ainakaan ajaa kun mielestäni tiet ainakin gran canarian vuorilla(kävin opastetulla reissulla (puerto?) vai oliko pico de las nievesissä,(vai mikä se huippu nyt olikaan))niin kapeita ja mutkaisia ja hirveitä,jyrkkiä rotkoja vieressä usein,mutta makuasia se on:toisethan varmaan tuntee olonsa turvalliseksi aina vain itse ajaessaan..?muutenkin liikenne tuntui aika nopealta,että jollei ole tottunut autokuski ei ehkä kantsi silloin itse ajaa vaan käyttää takseja tai busseja..ne on hyviä ja edullisia.
Mutta toivottavasti lomastasi tulee oikein hauska,ja varmasti tuleekin..vihjeenä nyt voin sanoa että Las Palmasin santa catalina parkissa on hauskat karnevaalit ja kannattaa varmaan ostaa joku hauska naamiaisasun osa jollei halua ostaa koko pukua ja mennä mukaan puiston karnevaaleille!(tosta vyölaukkuasiasta hehheh en ossaa sanoa,pidä sitä jos haluat,mutta mä luulsin ettei se oikein nyt kauheesti kuulu muotiasusteisiin,mutta koska yksilöllinen pukeutuminen on aina muotia!niin pidä ihmeessä ihan kiusallaskin,jos huvittaa!)kivaa lomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057