arvokkaat 2 euron kolikot!

ERIKOISETKOLIKOT

Mulla on useita 2 euron kolikoita,enkä ole varma onko nämä arvokkaita tai mitään mutta mulla on

-2 euron kolikko itävalta 2002
-2 euron juhlaraha ilmari tapiovaara 2014
- 2 euron kolikko 2002 r mcc
-2 euron kolikko 2002 jossa on kotka
-2euron kolikko 2004 sama kartta kun 2006 väärässä kartassa
-1 euron kolikko portugal 2010
-1 euron kolikko 2002 jossa kotka
-1 euron kolikko 2002 espana
- 2× 50c kolikko 2000 espana

TIETÄÄKÖ KUKAAN ONKO NÄISSÄ MISSÄÄN MITÄÄN ARVOA?

7

7284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • numism
    • harmillista

Olen miettinyt, että kun porukat keräävät talteen kaikki kahden euron juhlarahat kierrosta, saattaapi vielä käydä niinkin, että kolikot loppuvat pikkuhiljaa eikä kauppojen kassoille riitä enää vaihtorahaa. Itsellänikin noita on jo viidensadan euron nimellisarvosta kasassa.

• espanaa5senttiä

Mulla olis Espanjan 5 senttinen 2003 vuodelta.Erilaiseksi tämän tekee se että vasemman kirkon tornin yläosassa on ylimääräinen epämääräisen muotoinen samaa metallia oleva kyhmy/kohouma.Halkaisija n.1mm.Oisko tietoa tällaisesta poikkeavuudesta?

• kaikkeesitäkysytää

Eikös nuo ole ihan tavallisia kahden euron kolikoita..Tuo juhlaraha nyt on eri,mutta ei mikään arvokas.

• Hubert11

Olen seurannut huutokauppoja ja näitä 2 eurot menee alle nimellisarvo .
      Kerra ostin euro settejä ja valtava kasaa 2 euro 300€ ja pelkästä nimellisarvo oli 360€ !
      Miksi kerätte niitä ???

• klklk

Juu jokainenhan myy 2€ kolikon eurolla,että alle nimellisarvon,veteletkö ihan täysillä.On siinä meillä numismaatikko.

• KysynpähänVaan

Osaako kukaan sanoa ostaako jokin taho tai keräilijä isompaa satsia tuollaisia erikoiskolikoita?? Minulla olisi arviolta noin 450 kpl erikoiskolikoita tallessa......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6514
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3890
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3305
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1043
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe