arvokkaat 2 euron kolikot!

ERIKOISETKOLIKOT

Mulla on useita 2 euron kolikoita,enkä ole varma onko nämä arvokkaita tai mitään mutta mulla on

-2 euron kolikko itävalta 2002
-2 euron juhlaraha ilmari tapiovaara 2014
- 2 euron kolikko 2002 r mcc
-2 euron kolikko 2002 jossa on kotka
-2euron kolikko 2004 sama kartta kun 2006 väärässä kartassa
-1 euron kolikko portugal 2010
-1 euron kolikko 2002 jossa kotka
-1 euron kolikko 2002 espana
- 2× 50c kolikko 2000 espana

TIETÄÄKÖ KUKAAN ONKO NÄISSÄ MISSÄÄN MITÄÄN ARVOA?

7

7227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • numism
    • harmillista

Olen miettinyt, että kun porukat keräävät talteen kaikki kahden euron juhlarahat kierrosta, saattaapi vielä käydä niinkin, että kolikot loppuvat pikkuhiljaa eikä kauppojen kassoille riitä enää vaihtorahaa. Itsellänikin noita on jo viidensadan euron nimellisarvosta kasassa.

• espanaa5senttiä

Mulla olis Espanjan 5 senttinen 2003 vuodelta.Erilaiseksi tämän tekee se että vasemman kirkon tornin yläosassa on ylimääräinen epämääräisen muotoinen samaa metallia oleva kyhmy/kohouma.Halkaisija n.1mm.Oisko tietoa tällaisesta poikkeavuudesta?

• kaikkeesitäkysytää

Eikös nuo ole ihan tavallisia kahden euron kolikoita..Tuo juhlaraha nyt on eri,mutta ei mikään arvokas.

• Hubert11

Olen seurannut huutokauppoja ja näitä 2 eurot menee alle nimellisarvo .
      Kerra ostin euro settejä ja valtava kasaa 2 euro 300€ ja pelkästä nimellisarvo oli 360€ !
      Miksi kerätte niitä ???

• klklk

Juu jokainenhan myy 2€ kolikon eurolla,että alle nimellisarvon,veteletkö ihan täysillä.On siinä meillä numismaatikko.

• KysynpähänVaan

Osaako kukaan sanoa ostaako jokin taho tai keräilijä isompaa satsia tuollaisia erikoiskolikoita?? Minulla olisi arviolta noin 450 kpl erikoiskolikoita tallessa......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2510
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1957
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe