Olen kärsinyt vuosia sosiaalisten tilanteiden pelosta. En ole ujo, päin vastoin. Olen myös sosiaalinen. Minua ei jännitä mennä kauppaan tai työhaastatteluun, eikä myöskään baarissa naiselle puhuminen paitsi jos jokin alfa on mukana seurassa. Olen jännittynyt vain kohtaamaan ihmisiä joiden sosiaalista statusta pidän omaani korkeampana tai minun pitäisi tehdä vaikutus johonkin. Esimerkiksi omien kavereiden kanssa olen se eniten äänessä oleva mutta jos paikalle saapuu jotain kovan statuksen omaavia olen vain hiljaa enkä saa sanottua mitään ja aivot menevät ihan lukkooon. Siinä vaiheessa kun huomaan että minut on hyväksytty uskallan puhua mitä vain.
Mistä apua? Miten saan psyykattua itseni tämmöisissä tilanteissa? Kaikki saavat minusta aivan väärän ensivaikutelman tämän takia.
Lievä sosiaalisten tilanteiden pelko.m24
sostilanteidenpelk
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673