Keskustapuolluelaiset haluavat keskioluen pois ruokakaupoista?
Onkohan ajateltu ihan loppun asti?
Kuinkahan kävisi Karviossakin, kun K-kaupasta loppuisi tuo n.4.6% mallasjuoman myynti?
Kuinkahan kävisi mökkiläisten ruuanosto turistikautena?
Kävisi niin, että ne toisi tullessan ruokansa, juomansa ja kaikkitarvitsemansa!
Matkailu avartaa sanotaan, sittenhän ne hakisi lomansa aikanakin lähikaupungeista tarvitsemansa.
Keskustapuolelaiset, miks nakerratte omaa oksaanne?
Tehän kepulaiset tuhoatte jo kaupankäynnin,
Teitäkö piäisi vielä äänestää?
Keskiolut pois ruokakaupoista?
2
147
Vastaukset
- Kurmuusvami
Sipilä on suostunu jättämään keskarin kauppoihin, kun Kääriäinen oli Olvin miehenä sitä vaatinut. Mutta aitoon kepulaiseen tapaan Sipilä oli vielä tekaissut lehmäkaupat ja nyt kortongin myynti siirtyy pelkästään apteekkeihin. Lisäksi tulee ehdoton kielto myydä kortonkeja Lestoille. Tutkimuksen mukaan satunnainen paneskelu ja haureus vähenee tällä toimenpiteellä 85,7659%. Heinävedellä on tiettävästi puutteessa olevat yksinhuoltaja naiset panneet alulle kansalaisaloitteen, jossa vaaditaan että kortonkeja pitää olla saatavilla ainakin Gasthausissa ja S-marketissa läpi vuorokauden.
- syrjäkyläalistuksia
Nyt meni juttu kortonkilinjalle,?
Yritätkö härskiydelläsi lopettaa/ peittää kepulaisten selkäänpuukotuksen, ei ole olutjuttu ensimäinen eikä viimeinen, jos kpulaiset hallitsis,
Heinävedellä kyllä taitavat pelätä ja alistua kepu-ukkojen määräilyyn?
Pitääkö paikkansa? - Anonyymi
Joutaisi pois kaupoista. Alko riittää.
- Anonyymi
Tuota kieltoo on yritetty jo -60 luvulta lähtiin,tuolla kaupan hyllyssähän nuo vielä on. Mikähän vika se tuossa kaljassa on kun sitä on aina yritetty pois suaha kaupoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624