voiko liskojen terraarioon (veteen ) laittaa tekokasveja, vai irtoaako niistä esim:väriainetta tai muuta haitallista.
tekokasveista
4
288
Vastaukset
- pikkujuppi
mun tuliliskoilla on akvaarioliikkeestä ostettuja muovikasveja ja hyvin on homma toiminut.
- Zuuls
Voi toki laittaa e.kaupan myymiä muovikasveja aitojen kasvien lisäksi.
Pitää muistaa, että tekokasvit eivät kata aitoja, mutta lisänä tai esim. värintuojana/silmänilona oikein käypiä ja liskojen on kiva niissä kipeilläkkin. Biologinen/kemiallinen tasapaino vain järkkyy, jos allas on täynnä vain tekokasveja, joten siksi mielummin esim. 5 aitoa ja 2-3 tekokasvia suhteutuksella laittelee niin ei ongelmia. :)- C. ensicauda
Akvaan jossa asustelee yksi miekkahäntä tulilisko, on pengerretty maa alue, eli kasvit ovat akvan syvimmässä kohdassa. Latva osuu pintaan vaikka akvassa on noin puolilleen vettä. Pitäisikö vettä laittaa lisää jotta kasveja ei kokoajan tarvitsisi katkoa latvasta ja istutella pohjaan? Haittaako jos latvat kääntyvät veden pintaa pitkin? Ja kasvavat sitä myöten? En kuitenkaan tekokasveja haluaisi :/
Minulla on ongelma. - tanja
C. ensicauda kirjoitti:
Akvaan jossa asustelee yksi miekkahäntä tulilisko, on pengerretty maa alue, eli kasvit ovat akvan syvimmässä kohdassa. Latva osuu pintaan vaikka akvassa on noin puolilleen vettä. Pitäisikö vettä laittaa lisää jotta kasveja ei kokoajan tarvitsisi katkoa latvasta ja istutella pohjaan? Haittaako jos latvat kääntyvät veden pintaa pitkin? Ja kasvavat sitä myöten? En kuitenkaan tekokasveja haluaisi :/
Minulla on ongelma.kyllä meillä ainakin kasvit kiemurtelevat pinnassa ja liskot tykkäävät lökötellä niiden päällä niin että vain nenä on vedenpinnan yläpuolella...=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532