Olin jo vähän junttaantunut tälle sivustolle, mutta pääsin kertaheitolla eroon koko suoli24:stä tämän uudistuksen myötä. Ei voisi vähempää tämä kummallinen sotku kiinnostaa. Oli hyvä, ei ole enää, mutta ilman sarvia ja hampaita, olen onnellinen. Nyt pääsin eroon. Adios. Ryhdyn keskittymään muuhun.
Kiitos, mahtava uudistus!!! ääsin tästä eroon!
14
101
Vastaukset
- jukujuujee
Kummallinen sotku. On muuten hyvin onnistunut luonnehdinta tästä! Ja onnea!
En vain käsitä miten sivuston kehittäjät voivat olla tyytyväisiä, kun ihmisten kokemus on tämänkaltainen? Miksi käyttäjät pitää karkoittaa? (Itse olen käynyt vielä tällä palautepalstalla lukemassa selityksiä mutta en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa mutta onhan tämä tavallaan surkuhupaisa saavutus heh)- tykkään
Tätä koko ajan laitetaan ja korjataan ja uusitaan.Miksi ihmeessä ihmiset on niin malttamattomia ja epäkiitollisia?????? Tästä tulee varmasti hyvä,kunhan ehtivät vielä korjata takas noi muutamat asiat,kuten peukut,yv-viestit ym. ym.
- niinmutta
tykkään kirjoitti:
Tätä koko ajan laitetaan ja korjataan ja uusitaan.Miksi ihmeessä ihmiset on niin malttamattomia ja epäkiitollisia?????? Tästä tulee varmasti hyvä,kunhan ehtivät vielä korjata takas noi muutamat asiat,kuten peukut,yv-viestit ym. ym.
Kuinka vitussa tämä voidaan päästää täysin raakileena ulos ?? Eikö tarvisi olla edes 20prossaa kunnossa . Kyllä tässä paistaa ammattitaidottomuus, eikö mikään muu . Se ei selityksillä parane , että juu , korjataan tämän vuoden aikana edes sille tasolle mitä oli ed versio . Eikös tämän pitäisi olla sitten edes samalla tasolla sen kanssa, ja siitä sitten parempaan , mutta ei !! En ole tälläiseen sekoiluun törmännyt piiiitkäään aikaan . Jos joku muu on , niin antakoon esimerkin ???
- väöräseiska
niinmutta kirjoitti:
Kuinka vitussa tämä voidaan päästää täysin raakileena ulos ?? Eikö tarvisi olla edes 20prossaa kunnossa . Kyllä tässä paistaa ammattitaidottomuus, eikö mikään muu . Se ei selityksillä parane , että juu , korjataan tämän vuoden aikana edes sille tasolle mitä oli ed versio . Eikös tämän pitäisi olla sitten edes samalla tasolla sen kanssa, ja siitä sitten parempaan , mutta ei !! En ole tälläiseen sekoiluun törmännyt piiiitkäään aikaan . Jos joku muu on , niin antakoon esimerkin ???
Niin ja mikä ajatus tolla laskulla on tossa lopussa . Ei selviä mulle , ei millään . Ja siinä sitten väärä seiska . Uusien sääntöjen mukaan kuulu olla seiskassa varressa viiva . Herätys kakarat !!
Ja ihan klassista kaikelle sössimiselle on, kun vedetään joku esittelemään sitä! Mitä kamalampi ja kummallisempi ruoka ( joskaan ruuasta ei saisi noin sanoa, vaan olla kiitollinen, että edes jotain on) ravintolassa tms. on, sitä varmemmin joku kokki tulee luennoimaan siitä eikä anna syödä raauhassa!Jos joku on hyvä, siitä ei tarvita luennointia.
- erkkimerki
Juuri näin, peesaan.
Ja vieläkään en ole kirjoitanut yhtän mitään mihinkään keskusteluun, vaikka aina ennen kävin päivittäin katsomassa onko mitään mielenkiintoista.
Freedom! Ihan lapsellista sanoa kehittäjiltä, että antakaa aikaa tottua. Tottua! En ole ennenkään mihinkään vapaa-aikanani tottunut. Töissä joutuu, mutta en vapaalla. Now I go again: freedom
Ei keskustelu sentään kokonaan ole laantunut... Ennen sain päivässä 30-40 ilmoitusta vastauksista viestiin... Nykyjään niitä tulee päivässä 5-10...
Eli vain reilu 75% vähentynyt kirjoittelu täällä...
Jos muuten YP olisi tehnyt rajun ratkaisun ja kuunnellut käyttäjiä uudistuksessa ja tehnyt tästä PAREMMAN, niin olisi saattanut käviämäärät kasvaa reilusti- missä-mennään
Ylläpidon pitäisi kertoa koko ajan, missä mennään. Ja ylläpidon pitäisi vastata kysymyksiin.
Silloin ei olisi niin paljoa ihmetystä ja epäilyä. Hei,
Pari oikaisua esittämiinne väitteisiin.
Noup, mekään emme ole vielä täysin tyytyväisiä palveluun tällaisenaan. Työlista on pitkä ja hommat jatkuvat täyttä häkää. Laskutehtävä jätettiin alunperin pois, mutta jouduttiin ottamaan väärikäytösten takia uudelleen käyttöön. Vastaamme kysymyksiin, mutta emme välttämättä joka päivä.
Terveisin,
Elina
Suomi24"Laskutehtävä jätettiin alunperin pois"
Eli kerta toisensa jälkeen tuhoatte niitä muutamia kivoja ja hyviä uudistuksia jotka tänne on eksynyt sekaan?- vittuun_saat_suksia_YP
Suksi hevonvittuun !!!!!!
- suksi_itse
vittuun_saat_suksia_YP kirjoitti:
Suksi hevonvittuun !!!!!!
Sinä, joka kirjoitat noin, etkä voisi poistua täältä foorumilta häiriköimästä. Jos ei ilmainen palvelu miellytä, niin älä tule tänne edes häiriköimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all231880Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔551723- 301440
- 701116
- 521059
- 54900
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22875- 49873
- 24864
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176847