Kertokaa hyvät ja huonot puolet vihannista? Lapsiperhe suunnittelee muuttoa Vihantiin.
Millainen paikka Vihanti asua?
22
1317
Vastaukset
- Anonyymi
No muutitteko koskaan tänne?
- Anonyymi
Hah. Tuskin. Oishan tuo täyttä hulluutta
- Anonyymi
Viha Nti.
Onko tuolla paljon Vihaa?- Anonyymi
Vihaamme täällä muualta muuttaneita sekopoltseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Real
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako vihannista olla mies miehelle eli harrastaa homoilua sekä jumppaa.voisimme mennä jumppaan rautatieasemalle miesten kanssa ja tehdä oikee juna.minä olisin veturi ja aah olis gutaa.onko Vihanti pride.no on se pride lippu heti kirkonkylälle tuomaan raikkautta.onko vihannista ihania Gay miehiä ja kuinka monta sataa.sanokaa te Vihannin jäärät vastauksia että pääsen vihantiin hommiin.
- Anonyymi
Huono voivoi
- Anonyymi
Varmaankin rauhallinen paikka asua. Palvelujen suhteen samanlainen kuin muutkin maaseututaajamat .
- Anonyymi
Vihanti on merenrantakaupunki ja vihannissa voi nähdä vihantilaisen toisen polven.
- Anonyymi
+Rautatieasema
-paljon kylähulluja - Anonyymi
Myö oon asunut useassa metropolissa ympäri maailmaa. Sydneystä aina Addis Abebaan.. Voin sanoa, että Vihanti on ehdottomasti paikka.
- Anonyymi
On ehdottomasti yksi paikoista!
- Anonyymi
Oulusta lähtevät ja tulevat koneet menee Vihannin yli viidessä kilometrissä.
- Anonyymi
Vihanti on pottuva ja apuvaa.ihania naikkosia kin paljon ja perin perää antavaa
- Anonyymi
Sinä vaan
- Anonyymi
Vihannissa sain kerran pumppaa mutta sitten lähdin Ruovedelle kädelle ja haaveet meni kimppaan.
- Anonyymi
Muutan Vihantiin viettämään eläkepäiviä. Riittääkö n. 4000 eur/kk eläke Vihannissa asumiseen?
- Anonyymi
Arvioisin, että jos et paljoa Vihannista muualle liiku, niin riittänee neljäsosa tuosta. Halvat asunnot eikä mitään ostettavaa tai aktiviteetteja. Raahessa riittää 1500-2000e. Mutta jos olet kovin menevää sorttia ja joskus haluat matkustaa, niin 4000e riittää sittenkin mainiosti.
- Anonyymi
Hyvä paikka paljon kauppoja ja merikin vieressä.paljon naisia ja myös miehiä joita voit tervehtiä.joskus kauheet ruuhka kylällä kun ihmismassa puskee kauppoihin.
- Anonyymi
Jos oikeesti ihan aikuisten oikeesti haluat tulla vihantiin niin pitää olla maissia kun Vihanti on kallis paikka elää tuo mainitsemasi neljä tonnia kuukaudessa ei Vihannin kokoisessa paikassa riitä mihinkään.asuminenkin merenrannalla jo niin kallista että.et löydä vihannista edullisia asuntoja.asuntokanta on uudehkoa.ei tuolla rahalla vihantiin tulla se on jämpti.
- Anonyymi
Kivinen ja karu.
- Anonyymi
En ehkä lapsiperheenä muuttaisi Vihantiin. Ei siellä ole lapsille mitään järkevää tekemistä. Raahe parempi, on paljon harrastuksia ja mieluisia kavereita löytyy helpommin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734