Hei ! Vikaa ei huomaa ollenkaan ajossa. Tyhjäkäynti hiukan epätasaista. 20 km:n ajon jälkeen lämpö ei nouse vielä punaiselle. Nestettä lisättävä 0,5-1 litraa. Tarviiko kansi koneistaa vai riittääkö kannentiivisteen vaihto ?
Vm. 2000. 1,8 litraa bensa.
Pöso 406. Kansi vuotaa hiukan. Koneistetaanko ?
2
179
Vastaukset
- hmmmmm
Kansi pitää hiotuttaa asiantuntevassa yrityksessä, koska monasti se alkaa pian vuotamaan uudelleen. Kannattaa tehdä kunnolla.
Myös muu jäähdytysjärjestelmän vika voi aiheuttaa kuumenemista. Mm. juuttunut termostaatti... tukos, ilma jäähdytysjärjestelmässä jne jne. - XU7JP4
Eihän sitä tarvitse koneistaa, jos kansi on suora. Suoruuden selvittäminen internetin välityksellä, siten että kansi on kiinni autossa, on aika vaikeaa. Melkein väittäisin että jos ei ole ajettu ilman nesteitä, kansi on suora. Ainakin omakohtainen kokemus puoltaa myös sitä, että se kestää suorana vaikka vähän saisi lämpöäkin.
Kannentiivisteen vioittuminen tuon ikäisessä autossa voi johtua ihan ikääntymisestä sekä siitä, että pakkasnesteet on jäänyt vaihtamatta (korroosio).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354603- 553175
- 302863
- 602797
- 62380
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181606
- 171574
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81508- 161504