Nainen ei kätellyt

575757

Jokin aika sitten näin unen, jossa tuttuni, politiikassa mukana oleva nainen ei kätellyt minua ja vieressä istunut hänen kaverinsa kätteli hyvin vaivautuneesti toisaalle katsoen. Ihmettelin mielessäni, miksi?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Upup

      Nostan.
      Miten tulkitsette tämän unen?

    • Selkeästi kyse on arvostuksen puutteen kokemisesta.

      Kyseiset henkilöt eivät halunneet toimia tavanomaisten käyttäytymissääntöjen mukaan. He halusivat ikäänkuin tarkoituksellisesti loukata sinua.

      Minkä vuoksi koet, että he haluaisivat sinua halventaa?

      Tähän olisi niin monia syitä, etten yleisellä tasolla voi ottaa kantaa.

      En tietenkään tarkoita, että ketjunaloittaja henkilökohtaisesti olisi jotenkin vastuussa unistaan tai näkisi niitä joidenkin tekojensa seuraamuksena.

      Hän yksinkertaisesti kokee unissaan tilanteen, jossa häntä ei arvosteta (oletettavasti) työhönsä liittyen. Tähän saattaa liittyä laajempikin hyväksytyksi tulemisen tarve taikka pelko olemasta tulematta hyväksytyksi.

      Emme voi annetun aineiston perusteella tietää.

      Kiitos unesi jakamisesta.

      • Tulkintaa

        Olen täysin samoilla edellisen tulkitsijan kanssa ko. uneen liittyen.
        Vastaus oli muutoinkin hämmästyttävän hienosti ja eheästi laadittu unitulkinta -- respektit ko vastaajalle.


    • 575757

      Kiitos tulkinnastanne.


      "Minkä vuoksi koet, että he haluaisivat sinua halventaa?

      Tähän olisi niin monia syitä, etten yleisellä tasolla voi ottaa kantaa."

      sananne mietityttävät.

      Jk.
      Kättelytilanteen asia ei liittynyt työhöni, vaan erääseen yhdistykseen liittymisestä.

      • Kiitos, että jatkoit keskustelua.

        Unia voidaan tulkita vain tunnetasolla, niiden yksityiskohdat tietää vain niiden näkijä itse.

        Kuten kerroin jo aiemmin, unennäkijä on kokenut unen aikana arvostuksen puutetta tai pelkoa sellaisesta.

        Antamasi lisäyksen perusteella voidaan edelleen olla samalla kannalla.

        Tilanne on sinänsä selkiytynyt, että nyt tiedämme unen aikana esiintyneiden ajatusten koskeneen enimmäkseen liittymistäsi järjestöön.

        Luonnollisesti tämä on jännittävä tilanne ja pelkäät unen aikana, ettei sinua hyväksytä joukkoon.

        Tämä minunkin olisi pitänyt nähdä jo ensimmäisellä kerralla.


      • Tulkintaa

        Hei,

        Laajentaisin ko. unen tulkintaa vielä seuraavalla täydentävällä näkökulmalla , mikä juolahti mieleeni:

        Kättelyn merkitystä unessa arvostuksen/arvostamattomuuden/hyväksymisen näkökulmasta käsiteltiin edellä. (Kättelystä kieltäytyminen = tarkoituksellinen loukkaavuuden teko toista kohtaan).

        Unessa (politiikassa mukana oleva) nainen ei kättele ja hänen vierustoverinsakin tekee sen hyvin vaivaantuneena, toisaalle katsoen.

        Kättelyn historiaa ajatellen, tapa on luottamuksen osoitus
        "katso käteni on tyhjä, se on aseeton, siksi kättelen sinua".
        Kättely on luotettavuuden osoitus, kättelyllä sinetöidään sopimukset.

        Unen nainen joka ei kättele,on siis epäluotettava,
        tätä alitajunta viestii unen kautta varsin selkeästi.
        Samoin vaivaantuneena kättelevä vierustoveri esiintyy vilpillisenä asialleen,
        katse on muualla mikä symboloi todellisen kiinnostuksen puutetta
        itse kättelytapahtumaan (eli asiaan).


      • Eli haluat lisätä jotain?


      • Tulkintaa

        No en minä enempää halua .


    • 575757

      Lämmin kiitos ajastanne ja viisaista sanoistanne.

      • Kiitos, että jaoit unesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe