Mene pois täältä! Vie teatterisi jonnekin muualle!
Monsieur Onni
11
185
Vastaukset
- Monsieur_Onni
Äläpäs nyt hassuttele, Monsieur poistuu kun esiripu laskeutuu. Metodinäytteliminen kunniaan, Marlon Brandon tyyliin ;).
- siivooja
esiripuli?
- Katoasilmistäni
Rumilus!!!kuuluuko?????
- Surfingbird
Kikkelis kokkelis.
- TearsofaClown
Kaikki pellet itkevät kuorensa alla.
- ööö-öö
onni ei saa poistua
- envymeanbastard
Oikein, miksi positiivinen hyvä tyyppi pitäisi saada täältä pois? Onko joku kateellinen?
- soenvious
envymeanbastard kirjoitti:
Oikein, miksi positiivinen hyvä tyyppi pitäisi saada täältä pois? Onko joku kateellinen?
Todellakin. Joku pikkusielune pikkuakka.
- Varmaan
soenvious kirjoitti:
Todellakin. Joku pikkusielune pikkuakka.
joku joka kokee ettei ole saanut Sir Onnilta tarpeeksi huomiota.
- mielestäni
Varmaan kirjoitti:
joku joka kokee ettei ole saanut Sir Onnilta tarpeeksi huomiota.
No Monsieur Onnin käytös on kyllä aika huomionhakuista ja vaikuttaa siltä kuin hän eläisi tästä huomiosta. Joku voisi sanoa narsistiseksi käytökseksi. Lukekaa niitä viestejä ja päätelkää, että ovatko ne oikeasti jotain merkityksellistä vai ovatko ne kuorrutettua höttöä. Ihan sama mitä muut palstalla ovat mieltä, mutta minun mielestäni hän on lipevä kaveri jonka en usko pystyvän todellisiin tekoihin rakkaudessa vaikka suurta meteliä itsestään pitääkin. Toivottavasti olisin väärässä, mutta tuollaisesta on aikaisempaakin kokemusta.
- KLASÖDlkjasd
mielestäni kirjoitti:
No Monsieur Onnin käytös on kyllä aika huomionhakuista ja vaikuttaa siltä kuin hän eläisi tästä huomiosta. Joku voisi sanoa narsistiseksi käytökseksi. Lukekaa niitä viestejä ja päätelkää, että ovatko ne oikeasti jotain merkityksellistä vai ovatko ne kuorrutettua höttöä. Ihan sama mitä muut palstalla ovat mieltä, mutta minun mielestäni hän on lipevä kaveri jonka en usko pystyvän todellisiin tekoihin rakkaudessa vaikka suurta meteliä itsestään pitääkin. Toivottavasti olisin väärässä, mutta tuollaisesta on aikaisempaakin kokemusta.
Ei sun tarvi olla koko jätkän kanssa tekemississä kun et vaan avaa sen ketjuja. Höpöakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818