on saanut etukäteen Ystävän-päivän lahjoja ihan usein kappaleen.
Voiko pitään paikkansa?
Miksi se ei uhoile sivuillaan ja täällä?
Huhu kertoo, että
7
70
Vastaukset
- HuhuPitääKyllä
joiltain osin paikkansa, kuten useimmat rikollisiin liittyvät huhut yleensäkin pitävät paikkansa.
R. Järnefelt lähetti lahjan koska ylläpitäjä ei kuitenkaan kiristänyt ja saanut häneltä enempää rahaa.
S. Koivula lähetti lahjan koska ylläpitäjä ei onnistunut raiskaamaan häntä, yrityksistään huolimatta.
H. Ruokokoski lähetti lahjan, koska ylläpitäjä ei paljastanut Hanneksen yhteyksiä lestadiolais-piireihin
A. Järvinen lähetti lahjan, koska ylläpitäjä poisti (toistaiseksi) häntä koskevat kirjoitukset xxxxxxxxxx.com :ilta eikä enää vongannut peräreikää.
T. Seppälä lähetti lahjan, koska ylläpitäjä otti häneltä tsuikkiin.
M. Parantainen lähetti lahjan, koska ylläpitäjä nyt vain on semmoinen bottom-mies :)- Varjosi
winkkaas nauta vielä Koivulaa.......
- löylykauha
Varjosi kirjoitti:
Työnnä löylykauha perseeseen
- löylykauha
Varjosi kirjoitti:
Työnnä löylykauha perseeseen.
- sallamariska
Ja joku toivoo lahjaa joltain, että saisi pidennyksen pippeliin.
- olenmikonanus
Mulla ei ole ollut töitä pitkään aikaan :( kauan sitten oli töitä, tosin tuo ei tunnusta
- OlenArinTappi
Mulla ei oo ollu töitä ikinä. En voi tosin olla ees työtön koska kieltäydyin mulle tarjotuista töistä jo 2007.
Espoon sossu antaa mulle kaiken mitä mä pyydän. Mä en aio eläessäni mennä töihin. Tyhmät menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982