Kennel Gogatsu Kensha

tuuskis85

Mitä mieltä ko. kasvattajasta? Ite kuullu pelkkää huonoa ulkomaita myöden. Akita kiinnostaa mutta vaikeeta löytää hyvä kasvattaja. Pitääkö tuoda ulkomailta vai onko suomessa hyviä rehtejä kasvattajia?

6

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uza

Huhuja ei kannata ikinä uskoa. Akitapiireissä on paljon kateutta ja panettelua. Muodosta oma mielipiteesi soittelemalla eri kasvattajille ja juttelemalla henkilökohtaisesti. Näin löydät varmasti sellaisen, joka tuntuu juuri sinulle sopivalta.

• siisoikeastimietivähän

Ja SÄ olet puhunu kasvattajien kanssa? enpä usko. Minä itse henkilökohtaisesti olen päinvastoin kuullut pelkkää hyvää Gogatsu Kenshasta. Siellä panostetaan oikeasti koirien hyvinvointiin ja jalostus asiat katsotaan tarkkaan. Sinuna menisin ja puhuisin kasvattajien kanssa henkilö kohtaisesti, ennen kuin menet heitä tuomitsemaan pelkkien huhujen perusteella. Kuten edellinen kirjoittaja myös minä sanelen saman asian, eli akita piireissä on paljon kateutta ja panettelua toisten valinnoista. Ja onhan se myös niin, että kasvattajat eivät vaan myy pentua sinulle ja siksi olet niin katkera näköjään. katsoisit vähän ennenkun puhut.

• Rananannannaa1

Sanoisin niin, että jos valitset tästä kennelistä pennun, valitset sen yhdistelmän etkä kasvattajan takia.

Niin kauan kun kaikki menee hyvin uuden koirasi kanssa, myös kasvattajan kanssa menee hyvin. Kuitenkin jos koirasi terveydessä tai luonteessa alkaa olla ongelmia, saattaa syyttävä sormi kohdistua sinuun ilman järkeviä perusteluja. Koska kennelissä käytetään jalostukseen vain "täydellisiä" koiria, eiväthän pennutkaan voi olla lähtökohdiltaan mitään muuta kuin täydellisiä.

• Juurikinnäin

Olen samaa mieltä hänen kanssaan. Koirat aina "täydellisiä" ja jos koiran luonteessa tai muussa ongelma, niin olet ns. Paska omistaja ja kaikki sinun syytäsi, eihän heidän koirissaan tai asenteissaan ole ongelmaa...

• Nodeland

Aikoo käyttää mm koiraa, jonka sisaruksista kaksi lopetettu aggressiivisen käytöksen takia ja kolmas syö epilepsia lääkkeitä outojen aggre kohtausten vuoksi, jotka nyt loppuneet. Näistäkin ongelmista syytti omistajia eikä uskonut mitään ja jopa sivuillaan julkisesti vihjaili, että pitää tarkemmin katsoa minne koiran antaa.
      Aggre ongelmien lisäksi pentueessa iho-ongelmaa ja vakavaa hampaiden kiilleongelmaa.
      Päällisin puolin vaikuttaa järkevältä ja varmasti omista koiristaan pitää huolta ja rakastaa mutta kasvatuksen voisi jättää, ellei aikomus ole noudattaa kasvattajasitoumusta ja kasvattaa hyväluontoisia ja terveitä koiria sekä olla kasvattien omistajien tukena sekä hyvässä että pahassa.
      Sanotaan se vielä, että jossain kohtaa oli omien sanojensa mukaan saanut tietoa että tän pentueen emän takaa tulee sitä aggrea. Noh, sehän ei häntä estä. Tän pentueen isälläkin yksi ainoa näyttelytulos ja se on HYL käytöksestä.
      Väittänyt että kaltoin kohdeltu, mutten usko, kun edelliselle omistajalle vihjailee pentua tästä uroksesta.

• Anonyymi

Mulla on tältä kasvattajalta kohta 7 vuotias narttu ja mitään pahaa sanottavaa ei kasvattajasta ole! Aina kohdellut minua ja koiraa kunnioittavasti. Auttanut ja tukenut jos sitä olen tarvinnut. Omistan kolme japanin akitaa ja kyllä akita porukoissa on kateutta ja toisten panettelua joten kannattaa itse muodostaa omat mielipiteet kasvattajista niinkun myös koirista. Kasvattajatkin joskus mokaavat mutta niistä täytyy ottaa vastuu ja seistä suoraselkäsenä valintojensa takana. Toistan vielä itselläni ei ole mitään pahaa sanottavaa gogatsu kenshasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      3560
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1598
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      26
      1307
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1242
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1013
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      973
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      62
      874
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      94
      817
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      765
    Aihe