Hei olis kiva tietää vähä ratsastus talleista ja hevosista poris
Porin ratsastus tallit
3
417
Vastaukset
- Ratsastaja12
Joo eli Porissa on yks on raumantien varrella ja se on ihan mahtava talli kiva talli porukka ja hyvä pitäjä ja kiltit hevoset ja sitten olen käynyt ratsastuskoulu zilpalla ja siellä en oikein pidä tallitytöistä ja siellä on hieman haastavammat ponit ja hevoset kun taas porin ratsastuskeskuksessa ja enemmän olen pitänyt porin ratsastuskeskuksesta
- ratsastajatyttö
Yyterin ratsastuskoulu on myöskin hyvä paikka.
Vaikka onkin vanha talli, mutta kotoisa. Myös henkilö kunta on ystävällistä, opetus on myöskin hyvää. Maastot on ihanat, mutta maneesi hieman rätisevä. Hevosia on vähän erilaisia, kuten laiskoja , kuumevia ja siitä väliltä :)
Onhan Porissa monta muutak oi n hyvää tallia kuten porin talli, luvian talli ja Jaakkolan rustholli :) - minit
Yyterin ratsastuskoulu
hyvä talli henki ja opetus
maneesi
upeat maastot ja mahdollisuus rantamaastoon
-jotkut hepat vähän liian herkkiä ja jotkut taas laiskoja.
hyvä määrä oppilaita tunneilla
iso kenttä
Jaakkolan rustholli
tosi hyvä opetus
hyvät hevoset
-ei maneesia
hyvä tallihenki
auttavia ihmisiä jos apua tarvitaan
Luvian ratsastuskoulu
kivoja hevosia
maneesi
-tallissa ei ollut kukaan auttamassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891