Porin ratsastus tallit

Hevoshullu03

Hei olis kiva tietää vähä ratsastus talleista ja hevosista poris

3

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratsastaja12

Joo eli Porissa on yks on raumantien varrella ja se on ihan mahtava talli kiva talli porukka ja hyvä pitäjä ja kiltit hevoset ja sitten olen käynyt ratsastuskoulu zilpalla ja siellä en oikein pidä tallitytöistä ja siellä on hieman haastavammat ponit ja hevoset kun taas porin ratsastuskeskuksessa ja enemmän olen pitänyt porin ratsastuskeskuksesta

• ratsastajatyttö

Yyterin ratsastuskoulu on myöskin hyvä paikka.
      Vaikka onkin vanha talli, mutta kotoisa. Myös henkilö kunta on ystävällistä, opetus on myöskin hyvää. Maastot on ihanat, mutta maneesi hieman rätisevä. Hevosia on vähän erilaisia, kuten laiskoja , kuumevia ja siitä väliltä :)

Onhan Porissa monta muutak oi n hyvää tallia kuten porin talli, luvian talli ja Jaakkolan rustholli :)

• minit

Yyterin ratsastuskoulu
      hyvä talli henki ja opetus
      maneesi
      upeat maastot ja mahdollisuus rantamaastoon
      -jotkut hepat vähän liian herkkiä ja jotkut taas laiskoja.
      hyvä määrä oppilaita tunneilla
      iso kenttä
      Jaakkolan rustholli
      tosi hyvä opetus
      hyvät hevoset
      -ei maneesia
      hyvä tallihenki
      auttavia ihmisiä jos apua tarvitaan
      Luvian ratsastuskoulu
      kivoja hevosia
      maneesi
      -tallissa ei ollut kukaan auttamassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1737
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      40
      910
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      792
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe