Taitaa Pietu naurata ratketakseen kun katsoo Siviilipalveluspuolueen vaalitaipaletta.
Hyvänä vertailukohtana toimikoot vuoden 2011 eduskuntavaalit, jolloin Siviilipalveluspuolueen nimi oli vielä Vapauspuolue ja vaalipäällikkönä Pietu. Parissa kuukaudessa Pietu onnistui saamaan aikaan näyttävät vaalisivut sekä 60 ehdokasta! Ja muistakaa, että turkulaiset heittivät kapuloita rattaisiin ja puheenjohtaja Helo oli valtaisa taakka osaamattomuudessaan. Lisäksi Pietu piti tarkkaa seulaa, eli pahimmat pölyt eivät päässeet ehdolle.
Ja siitä huolimatta 60 ehdokasta.
Nyt turkulaisilla on ollut pari vuotta aikaa. Puolueen nimikin on muutettu. Kukaan ei heitä kapuloita rattaisiin ja kaikki hullut (joita turkulaiset olivat Pietunkin aikana työntämässä ehdolle) voidaan nyt ottaa ehdokkaiksi. Tästä huolimatta ehdokasmäärä tulee jäämään aivan olemattomaksi, eikä puolue ole saanut aikaiseksi edes kotisivuja!
Toista olisi, jos puolueen johdossa olisi Pietu. Näin hyvällä valmistautumisajalla ja ilman häiriköitä Pietun puolueella olisi jo nyt täysi lista koossa ja eduskuntaan nousu ainakin Pietun osalta varma juttu.
Miksei Pietu sitten ottanut Vapauspuoluetta itselleen, vaikka on turkulaisiin nähden niin fyysisesti kuin henkisestikin ylivoimainen? Syy on siinä, että turkulaiset olivat jo pilanneet Vapauspuolueen maineen. Turkulaisten tarkoitus oli kierittää Vapauspuolueen maine sellaisessa visvassa ja ripulissa, ettei se enää kelpaa kuin heille itselleen, kuten ei sitten kelvannutkaan.
Toivottavasti Pietu vielä osallistuu joihinkin vaaleihin. Hän on kerrassaan valtiomiestasoa. Turun Siviilipalveluspuoluetta kukaan ei kaipaa.
Pietu nauraa
Pietulainen8723
3
<50
Vastaukset
- kompero
Juu varmaan pietu,yksi ääni vaaleissa..... paita rahat, puttosen ym.kusettaminen sen takia oli vapauspuolue menossa konkurssiin. Kannattaisiko jo lopettaa nuo puheet ja kirjoittelut. Koska on niin monta jotka maksavat sinun tekemiä velkoja,niin olet jo politiikassa kuopattu "mies"?????
- Pietulainen8723
Älä jaksa läski. Olet kaikin tavoin pelkkä nolla. Olet epäonnistunut elämässäsi kaikessa.
- Ruputalkkari
Pietulainen8723 kirjoitti:
Älä jaksa läski. Olet kaikin tavoin pelkkä nolla. Olet epäonnistunut elämässäsi kaikessa.
Paitsi suoleensa ottamisessa;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569