tein aloitteen kun olit niin komea ja itsenäinen.
ja kun olen itse niin rauhallinen ja sinä kuin villivarsa?
tahdon kokea maailmaa, mutta sinä haluat pysyä aloillasi.
olen aina ollut epävarma suhteestani sinuun, en tiedä mitä teen.
ovatko tunteeni sinuun aitoja ja ovatko sinunkin?
suhteemme on ollut arka ja hento, kuinka koemme toisemme yhdessä?
viekö tunteet vai järki tämän suhteen rotkoon vai uuteen alkuun?
mitä oikein teen kanssasi?
5
372
Vastaukset
- Timo_tässä
Tuula K(?)/ "Terry", ent.fysioterapeutti,
et ole mikään "leidi". Olen huomannut sinut toisten nimimerkeillä ja nimissä esiintyväksi saivartelijaksi, joka puhuu ja kirjoittaa paljon, mutta sanoo vähän.
Sinulla on rypistynyt kaula, iso maha ja takapuoli sekä paksut pohkeet.
Pidät normaaleja vaihdevuosivaivojasi kauheana ja harvinaislaatuisena sairautena.
Kutsut omaishoitajuudeksi sitä, kun käyt täysin liikunta ja puhekykyisen
äitisi kanssa uimassa. Todellinen omaishoitajuus alkaa, kun joudut pesemään äitisi pesujakkaralla ja syöttämään hänet sekä sitomaan hänen kengännauhansa.
Todellisen dementiapotilaan hoitamisella on hyvin vähän yhteistä hiukan unohtelevan äidin kanssa kokkailun, shoppailun ja uinnin kanssa.
Sextasin ja ajoin sinut jo vuonna 1998, enkä ryhdy mihinkään vanhan suhteen uudelleen lämmittelyyn. - Tuulalle_tämä
Se että esiinnyn lehdessä ja olen eronnut ei tarkoita, että pääsisit siivelläni julkisuuteen "pohjanmaan leidi"! Hast du das verschtehen oder nicht?
Se juttu siitä jääkiekkoilijapoikaystävästä, joka muka teki toisen raskaaksi oli
täyttä valetta, kuten moni muukin lorusi. - leidipohjanmaasaatana
joo ok vittu en sitte tajua tätä sivua:D ?
millä nimimerkillä täälä pitäis sitte heilua, jos kerta ihmiset olettaa, että oon joku tietty "leidipohjanmaa" koska päätin nyt antaa itselleni kyseisen nimimerkin ja heti alko huuto.
relatkaa vähäse. pliide. - ihmehorinoita
Täällä on siis ihan outoja kirjoituksia, tai ehkä flunssa tekee tepposensa.
- kesytä-se-ori
Kyllähän sinä nyt yhden villin varsan kesytät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1902708Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482417Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 1011007
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait243834Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91786Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718