Sarokas verkkokauppa

hankkija

Olen vertaillut rautakauppojen verkkokauppoja netissä ja uutena tuttavuutena on tullut turkulaisen Sarokkaan verkkokauppa esille. Onko kellään kokemuksia tästä kaupasta ? Firma ollut pystyssä jo jotain 80 vuotta, mutta verkkokauppa kai uusi ilmestys, ei ainakaan minun eteeni ole tullut.. Mielipiteitä ?

10

3919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rewq

      Muutaman vuoden takainen kokemus nosto-oven ostosta Sarokkaan verkkokaupasta oli ihan myönteinen. Lisätietokysymyksiin vastattiin nopeasti, hinta oli edullinen ja toimitus nopea.

    • esa.pp

      Minulla myös ihan myönteinen kokemus. Tilasin magnum kiukaan ja kuituvalot saunaan ja hinta oli ainakin silloin verkkokaupoista halvin. Tavarat tuli 2 päivässä. Toimitusajaksi oli ilmoitettu 2-4 päivää joten olin kyllä tyytväinen.

    • jea78

      Itse tullut muutaman kerran jo tilattua. Toimitus ajat on ainakin ollu sitä mitä on luvattu. Lisäksi tuen aina mielummin kotimaista yritystä kuin isoja ulkomaalaisia ketjuja..

    • mestarii

      Itse tilaan jatkossakin! Tavarat tulleet aina kuten luvattu eikä hinnassakaan ollut valittamista. Takana nyt kiukaan ja parketin ostot.

    • Jasksa

      Hyvä ja asiantunteva yritys, suosittelen ehdottomasti. Tiettyjä tuotteita todella edullisesti, mutta osassa hinnassa häviää kun vertailua tehdään. Suuria eroja ei kuitenkaan ole.

    • OssiOz

      Aivan loistava asiakaspalvelu! Tilasin verkkokaupan myyjältä suoraan saunapaneelit ja sisäovia ja koko tilaus onnistui yhdellä puhelinsoitolla. Tavara muutaman päivän päästä pihalla ja lasku myöhemmin postin mukana perille. Todella jouheesti meni, suosittelen!

    • Speeder

      keväällä tilasin ulko oven ja meni miten piti. Toimitusaikakin piti paikkaansa.

    • hyväon2017

      homma toimii!

    • Anonyymi

      Parempaa tuuria ollut edellisillä. Itse olen niiltä pariin otteeseen erehtynyt tilailemaan ja aina on lupauksiin joutunut pettymään. Jos haluaa materiaalit ajoissa, että saa hommat valmiiksi, niin kannattaa tilailla muualta. Rahat otetaan mielellään, mutta kun tavaraa pitäisi toimitella, niin onkin eri juttu. Ei viittitä vastailla, kun kyselee perään.

    • Anonyymi

      saunapaneelit olivat saaneet kolhuja kuljetuksessa. Reklamoihin tähän samana päivänä heidän ohjeiden mukaisesti, eikä vastausta ole tullut ikinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1702
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1332
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1206
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1094
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      390
      837
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      805
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      783
    Aihe