Olen vertaillut rautakauppojen verkkokauppoja netissä ja uutena tuttavuutena on tullut turkulaisen Sarokkaan verkkokauppa esille. Onko kellään kokemuksia tästä kaupasta ? Firma ollut pystyssä jo jotain 80 vuotta, mutta verkkokauppa kai uusi ilmestys, ei ainakaan minun eteeni ole tullut.. Mielipiteitä ?
Sarokas verkkokauppa
11
4748
Vastaukset
- rewq
Muutaman vuoden takainen kokemus nosto-oven ostosta Sarokkaan verkkokaupasta oli ihan myönteinen. Lisätietokysymyksiin vastattiin nopeasti, hinta oli edullinen ja toimitus nopea.
- esa.pp
Minulla myös ihan myönteinen kokemus. Tilasin magnum kiukaan ja kuituvalot saunaan ja hinta oli ainakin silloin verkkokaupoista halvin. Tavarat tuli 2 päivässä. Toimitusajaksi oli ilmoitettu 2-4 päivää joten olin kyllä tyytväinen.
- jea78
Itse tullut muutaman kerran jo tilattua. Toimitus ajat on ainakin ollu sitä mitä on luvattu. Lisäksi tuen aina mielummin kotimaista yritystä kuin isoja ulkomaalaisia ketjuja..
- mestarii
Itse tilaan jatkossakin! Tavarat tulleet aina kuten luvattu eikä hinnassakaan ollut valittamista. Takana nyt kiukaan ja parketin ostot.
- Jasksa
Hyvä ja asiantunteva yritys, suosittelen ehdottomasti. Tiettyjä tuotteita todella edullisesti, mutta osassa hinnassa häviää kun vertailua tehdään. Suuria eroja ei kuitenkaan ole.
- OssiOz
Aivan loistava asiakaspalvelu! Tilasin verkkokaupan myyjältä suoraan saunapaneelit ja sisäovia ja koko tilaus onnistui yhdellä puhelinsoitolla. Tavara muutaman päivän päästä pihalla ja lasku myöhemmin postin mukana perille. Todella jouheesti meni, suosittelen!
- Speeder
keväällä tilasin ulko oven ja meni miten piti. Toimitusaikakin piti paikkaansa.
- hyväon2017
homma toimii!
- Anonyymi
Parempaa tuuria ollut edellisillä. Itse olen niiltä pariin otteeseen erehtynyt tilailemaan ja aina on lupauksiin joutunut pettymään. Jos haluaa materiaalit ajoissa, että saa hommat valmiiksi, niin kannattaa tilailla muualta. Rahat otetaan mielellään, mutta kun tavaraa pitäisi toimitella, niin onkin eri juttu. Ei viittitä vastailla, kun kyselee perään.
- Anonyymi
saunapaneelit olivat saaneet kolhuja kuljetuksessa. Reklamoihin tähän samana päivänä heidän ohjeiden mukaisesti, eikä vastausta ole tullut ikinä.
- Anonyymi
Ei saa tilauksia ajallaan ja oikein. Mainostavatkin olevan perinteinen rautakauppa. Onneksi näitä ”perinteisiä rautakauppoja” ei paljon enää ole jäljellä. Asiakkailla ei ole nykyään aikaa odotella niin, kuin ennen vanhaan. Kyselyihin ei vastata asiallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041854- 2361649
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591050Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311020Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61947En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k54859Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63808Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37807Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6801