Sarokas verkkokauppa

hankkija

Olen vertaillut rautakauppojen verkkokauppoja netissä ja uutena tuttavuutena on tullut turkulaisen Sarokkaan verkkokauppa esille. Onko kellään kokemuksia tästä kaupasta ? Firma ollut pystyssä jo jotain 80 vuotta, mutta verkkokauppa kai uusi ilmestys, ei ainakaan minun eteeni ole tullut.. Mielipiteitä ?

11

5261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rewq

Muutaman vuoden takainen kokemus nosto-oven ostosta Sarokkaan verkkokaupasta oli ihan myönteinen. Lisätietokysymyksiin vastattiin nopeasti, hinta oli edullinen ja toimitus nopea.

• esa.pp

Minulla myös ihan myönteinen kokemus. Tilasin magnum kiukaan ja kuituvalot saunaan ja hinta oli ainakin silloin verkkokaupoista halvin. Tavarat tuli 2 päivässä. Toimitusajaksi oli ilmoitettu 2-4 päivää joten olin kyllä tyytväinen.

• jea78

Itse tullut muutaman kerran jo tilattua. Toimitus ajat on ainakin ollu sitä mitä on luvattu. Lisäksi tuen aina mielummin kotimaista yritystä kuin isoja ulkomaalaisia ketjuja..

• mestarii

Itse tilaan jatkossakin! Tavarat tulleet aina kuten luvattu eikä hinnassakaan ollut valittamista. Takana nyt kiukaan ja parketin ostot.

• Jasksa

Hyvä ja asiantunteva yritys, suosittelen ehdottomasti. Tiettyjä tuotteita todella edullisesti, mutta osassa hinnassa häviää kun vertailua tehdään. Suuria eroja ei kuitenkaan ole.

• OssiOz

Aivan loistava asiakaspalvelu! Tilasin verkkokaupan myyjältä suoraan saunapaneelit ja sisäovia ja koko tilaus onnistui yhdellä puhelinsoitolla. Tavara muutaman päivän päästä pihalla ja lasku myöhemmin postin mukana perille. Todella jouheesti meni, suosittelen!

• Speeder

keväällä tilasin ulko oven ja meni miten piti. Toimitusaikakin piti paikkaansa.

• hyväon2017

homma toimii!

• Anonyymi

Parempaa tuuria ollut edellisillä. Itse olen niiltä pariin otteeseen erehtynyt tilailemaan ja aina on lupauksiin joutunut pettymään. Jos haluaa materiaalit ajoissa, että saa hommat valmiiksi, niin kannattaa tilailla muualta. Rahat otetaan mielellään, mutta kun tavaraa pitäisi toimitella, niin onkin eri juttu. Ei viittitä vastailla, kun kyselee perään.

• Anonyymi

saunapaneelit olivat saaneet kolhuja kuljetuksessa. Reklamoihin tähän samana päivänä heidän ohjeiden mukaisesti, eikä vastausta ole tullut ikinä.

• Anonyymi

Ei saa tilauksia ajallaan ja oikein. Mainostavatkin olevan perinteinen rautakauppa. Onneksi näitä ”perinteisiä rautakauppoja” ei paljon enää ole jäljellä. Asiakkailla ei ole nykyään aikaa odotella niin, kuin ennen vanhaan. Kyselyihin ei vastata asiallisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      226
      5034
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      66
      3354
    3. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      87
      3008
    4. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      37
      2999
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      62
      2855
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2685
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2401
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      103
      2227
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      151
      1612
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      9
      1290
    Aihe