Poliisit murtautuvat kotiisi ja tekevät ilkivaltaa siellä. Meillä jo 2 kertaa tehneet rikolliset kytät.
- Räsäsen autoa ajoi Helsingin konstaapeli !
-Missä taksi?
Törmäyksellä oli poliisin mukaan useampi kuin yksi silminnäkijä. Osa kuulusteluista on tehty, osa on yhä kesken. Ministeri Räsästä ei vielä ole kuulusteltu.
Rikoskomisario Virtanen sanoo, että ohitettu taksinkuljettaja ei ole ollut yhteydessä poliisiin.
Google-mainokset
FIM Sijoitusvakuutus
Kannattaisiko sinunkin siirtää sijoituksesi sijoitusvakuutukseen?
www.fim.com/sijoitusvakuutus
Ikaalisten Matkatoimisto
Jäikö varaus kesken? Paikkoja rajoitetusti - varaa nyt!
ikaalistenmatkatoimisto.fi
- Toivon hänen ottavan yhteyttä, Virtanen pyytää.
Sekä ministerin autonkuljettajaa että kärkikolmion takaa tullutta epäillään tässä vaiheessa liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Lisäksi tulee mahdollinen vammantuottamus, mikäli ministerin vammat arvioidaan lievää vakavammiksi.
Varo taksi-kuski poliisin kostoa
rikolliset
2
151
Vastaukset
- hoit-su
Mitäh?
- KonstaapeliPöysti
Kuuletko myös päästäsi ääniä joita muut eivät voi kuulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727