Voi vitsit, eilinen esiintyminen meni niin putkeen kuin olla voi! Mahtava energiabuusteri vielä jälkikäteenkin. Ah että mä nautin... ihana yleisö. Kiitos kaikille tsemppaajille! Ei kannustuksen sanat keltään pois ole, vaikka sattuis väärällekin menemään. Mieletöntä.
Tamagotchi kiittää kovasti :)
12
155
Vastaukset
- sssss-n
kiitos kauniista sanoista jos olet hän :)
- aapee_
Jos säkin olet nainen, niin en ole hän :)
- jepsistä
no hyvä sitten.
- Missä-sä
Tamagotchi olit noin virtuaalisella mielellä liikenteessä?
No onnittelut kuitenkin.- aapee_
Virtuaalisella tietty täällä, joskin en ole kuitenkaan kuviteltu tapaus ;)
IRL liittyy tavallaan töihin, vaikka ei todellakaan ole sitä jokapäiväisintä "normaalia" työntekoani... Joskus mua pyydetään puhumaan tiettyihin tilaisuuksiin ja se että menenkö, riippuu monestakin seikasta. - Missä-sä
aapee_ kirjoitti:
Virtuaalisella tietty täällä, joskin en ole kuitenkaan kuviteltu tapaus ;)
IRL liittyy tavallaan töihin, vaikka ei todellakaan ole sitä jokapäiväisintä "normaalia" työntekoani... Joskus mua pyydetään puhumaan tiettyihin tilaisuuksiin ja se että menenkö, riippuu monestakin seikasta.No samanlaista tilannetta pukkaa mullekkin joskus päälle.
Ensimmäiset kerrat oli puolipaniikissa olevia tilanteita, nyttemmin jo rento ote tilanteisiin. - aapee_
:D kuulostaa tutulta. Ihan eka kerta mulla oli tän tyyppisestä, kun olin vasta aloittanut uuudella paikkakunnalla ja vielä urani alussa. Hui! On noita tullut harvakseltaan käytyä, mutta nyt oli edellisestä jo tosi kauan, ja nää tänkertaiset mulle ihan uppo-outoja. Antaa se lisää varmuutta, kun kokemusta karttuu ja saa positiivista palautetta.
Oispa jännä nähdä sinut/hänet joskus oikeasti esiintymässä. Oon nähnyt semmoisen "opetusvaihteen" menevän joskus päälle, oikein alkaa silmät loistaa ja asiaa tulee :) - Missä-sä
aapee_ kirjoitti:
:D kuulostaa tutulta. Ihan eka kerta mulla oli tän tyyppisestä, kun olin vasta aloittanut uuudella paikkakunnalla ja vielä urani alussa. Hui! On noita tullut harvakseltaan käytyä, mutta nyt oli edellisestä jo tosi kauan, ja nää tänkertaiset mulle ihan uppo-outoja. Antaa se lisää varmuutta, kun kokemusta karttuu ja saa positiivista palautetta.
Oispa jännä nähdä sinut/hänet joskus oikeasti esiintymässä. Oon nähnyt semmoisen "opetusvaihteen" menevän joskus päälle, oikein alkaa silmät loistaa ja asiaa tulee :)Eka kerta estradilla oli 8v. ;). Voitin laulukilpailun, ja palkintotilaisuudessa piti esittää duettona pojan kanssa joku laulu. Käsikädessä se laulettiin, ja ujostutti jumalattomasti, pojan kanssa käsikkäin, ja kaikki tuijottamassa ;o).
Nyttemmin ne estradiesiintymiset on neuvomista, ohjeistusta ja elämän parantamiseen liittyviä alueita. Terveydenhoidollisia juttuja lähinnä.
Periaatteenani on ohje; Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan tehkää niin kuin minä neuvon ;). - aapee_
Otan selvää milloin ja missä, ja tuun salaa katsoon. Laitan peruukin päähän ja muutenkin naamioidun, ja lymyän jossain peräpenkissä ;) Voisin sit esittäää myös jotain tosi visaisia kysymyksiä ;)
- Missä-sä
aapee_ kirjoitti:
Otan selvää milloin ja missä, ja tuun salaa katsoon. Laitan peruukin päähän ja muutenkin naamioidun, ja lymyän jossain peräpenkissä ;) Voisin sit esittäää myös jotain tosi visaisia kysymyksiä ;)
Pitääkin kokeilla jokaisen osallistujan kutrit, onko ne kiinni, vai jääkö mun käteen ;).
Kysymyksiähän on aina, elämän erilaisista tilanteista, ja vastaan siten kuin se suinkin on mahdollista tosiseikkoihin vedoten, siis faktatietoon perustuen, värittämällä kylläkin niitä joskus aika yksitoikkoisiakin kirjaviisauden sanontoja, mutta muuttamatta asiaa.
Kohta menokkaat jalkaan, ja jatkamaan päivää ihan aurinkoisissa merkeissä, sinne missä elämäni on. Hyvää ja antoisaa päiväjatkoa ;) - aapee_
Kiitos samoin, kuin myös :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760