Mitalli vai Pokaali??

Ymmärrystä vailla

Lueskelin tuossa noita keskusteluja ja mieleeni tuli,että miksi suurin osa keskusteluista on"melkein petin". Havitteletteko jonkinlaista pokaalia tai mitallia siitä ,että vain MELKEIN petitte kumppanianne. Mikäli parisuhde elää terveellä ja todellisella pohjalla asioista osataan keskustella eikä edes ajatella,että pikkujouluun lähtiessäe,että mitä jos MELKEIN petän. Se lähtee päästä,on vain joko tai ei. Kaikki on itsestä kiinni ja heikkoja ovat ne jotka eivät voi itseään hillitä vai mitä mieltä asiasta olette??

1

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Joo, niille joiden on tehnyt mieli mutta ei oo uskaltaneet toteuttaa, ei pitäisi antaa mitalia (tai mitallia, kuten sen kirjoitat) eikä pokaalia, vaan jonkin tyhmyyspalkinto.

Esimerkiksi sitruuna tai neulaa&lankaa olisi hyviä symbolisia lahjoja. Tai Raamattu tai katolilainen itsekidutuspaita. Kannattaisi kuunnella omaa omatuntoa, jos sisäinen ääni sanoo etta tee sitä ton kaa, kannattaa totella. Muu on ulkoisten oppien noudattamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe