Lueskelin tuossa noita keskusteluja ja mieleeni tuli,että miksi suurin osa keskusteluista on"melkein petin". Havitteletteko jonkinlaista pokaalia tai mitallia siitä ,että vain MELKEIN petitte kumppanianne. Mikäli parisuhde elää terveellä ja todellisella pohjalla asioista osataan keskustella eikä edes ajatella,että pikkujouluun lähtiessäe,että mitä jos MELKEIN petän. Se lähtee päästä,on vain joko tai ei. Kaikki on itsestä kiinni ja heikkoja ovat ne jotka eivät voi itseään hillitä vai mitä mieltä asiasta olette??
Mitalli vai Pokaali??
Ymmärrystä vailla
1
334
Vastaukset
- Nimetön
Joo, niille joiden on tehnyt mieli mutta ei oo uskaltaneet toteuttaa, ei pitäisi antaa mitalia (tai mitallia, kuten sen kirjoitat) eikä pokaalia, vaan jonkin tyhmyyspalkinto.
Esimerkiksi sitruuna tai neulaa&lankaa olisi hyviä symbolisia lahjoja. Tai Raamattu tai katolilainen itsekidutuspaita. Kannattaisi kuunnella omaa omatuntoa, jos sisäinen ääni sanoo etta tee sitä ton kaa, kannattaa totella. Muu on ulkoisten oppien noudattamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354075- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217