naisen keho

enymmärränaistenkehoa

Oon ihan pihalla. Luulin että ovis ja menkat kulkevat jotenkin käsikädessä, mutta löysin testeillä oviksen kp19 ja nyt on menossa kp38 eikä menkkoja kuulu. Yleensä siis kierto 33. Tein negatiivisen testin eli en taida olla raskaana.
Eikö ovulaation jälkeen pitäisi alkaa menkat n 15 päivän kuluttua?

3

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kdkdk

Useimmilla alkaa menkat 14 päivää oviksen jälkeen, mutta jotkut on poikkeuksia. On ihmisiä, joilla menkat alkaa esim. 10 päivää aina oviksen jälkeen jne.

• enymmärränaistenkehoa

Okei, no mistä tämmöinen johtuu kun ei ala menkat. Voinko olla sairas? Tosi kiva kun yritämme raskautta niin olisi kiva jo päästä uudelleen yrittämään.
        Voiko olla että menkat vain jäävät välistä ja pian tulee jo uusi ovis?

• Kfkd

En tiedä, että mistä se johtuu, mutta olen lukenut monien naisten kokemuksia, että lapsettomuustutkimuksissa on huomattu tuo ovulaation ajankohta - että se ei olekaan ollut 14 päivää ennen menkkoja. Ja näin siis säännöllisesti. Joskus taas ovulaatio voi olla myöhässä, jolloin myös menkat on myöhässä.

Mutta saatathan sä silti olla raskaana. Tee uusi testi parin päivän kuluttua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10609
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5100
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2301
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      106
      2103
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      2006
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1134
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1081
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe