Täytyy sanoa, että Suomessa ei sosiaali piolella ole montakaan pätevää ja asenteetonta virkkilijaa. Tiedän olleena lautakunnissa, joissa valittiin esim psykologia, niin epäpätevä otettiin vain siksi, että hänellä oli oikean puolueen puoluekortti taskussa. Pätevin, jota minä äänestin syrjäytettiiin. Tämä käytäntö on jokapaikassa. Eräässäkin kaupungissa suuri määrä opettajia on epäpäteviä, koska puoluekortti on ollut oikea. TÄMÄ ON SITÄ FAKTAA TÄSSÄ MAASSA. Kuinka sitten lastenvalvojilla on aikaa puuttua sellaisiin asioihin, joissa ilkeä naapuri on kiusatakseen tehnyt perättömäån ilmoituksen.Minä olen tehnyt ilmoityksen huumeäidistä ja huumeisästä, jonka pieni lapsi leikki äijän huumepiikeillä ja åijä ampuili ikkunasta kadulle ja pienet lapset eivät uskalla nukkua yöllä ja uusio äijä pahoinpitelee alaikäistä lasta, mutta SEN KAUPUNGIN SOSKUN ÄMMÄ VAIN PUOLUSTELEE LASTEN OLOA ÄIDIN LUONA JA NYT ON JO TOINEN HUUMEUKKO TALOSSA. Mielestäni nämä lastensuojelussa olevat ovat hieman henkisesti hytkäntäneitä ja monilla epäillysti omia ongelmia ja siksi ovat puoluekortin kanssa hakeneet tuohon työhön peitelläkseen omia ongelmia samoin kuin psygolokit. Hakeneet apua omiin onglemiin kuten moni psygoloki on itse kertonut.EI SE OLE TYÖMÄÄRÄSTÄ KIINNI LASTENSUOJELUSSA, VAAN ASENTEISTA JA AMMATTITSIDOTTOMUUDESTA, KOSKA NOIHINKIN VBIRKOIHIN VALITAAN EI PÄTEVYYDEN, VAAN PUOLUEKORTIN MUKAAN. Kauana politiikassa olleena ja siiihen kyllästyneenä, jättäneenä, mutta kaiken nähneenä.
EERIKA isoäiti pitää panna vankilaan
kokonut
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656