Hyvää ystävänpäivää kaikille Sydänmellistä.

Aamuherätys oli mukava --usein muistan jonkun laulun kun alankeitellä aamukahvia . Ja nyt oli vuorossa Joku lastenlaulu Ihahaa ,ihahaa ... hevo hirnataa .. minusta se sävelkin on niin kiva --
Hyviä ajatuksia kaikille .. Surut hiiteen ja kukka rintaan .

26

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin Sinulle, UM, ja Kaikille!
      " Iloinen ja irti maasta tahdon olla aina!"
      Keksitään lisää iloisia lausahduksia!

• hienoajatus laitanpa laulun aloitus sanoista -- keksitään vaikka niitä .
        Yhteenmeidän tiemme vei, taas on joukko koossa hei .
        Matkalaulu Yrjö Lahtinen .. aika outo vai mitä ?

• nisupulla
        ullamirjami kirjoitti:

hienoajatus laitanpa laulun aloitus sanoista -- keksitään vaikka niitä .
        Yhteenmeidän tiemme vei, taas on joukko koossa hei .
        Matkalaulu Yrjö Lahtinen .. aika outo vai mitä ?

Päättyyyö----aamu saa uusipäiväkunkirkkaana koittaa--- Sulle oi kotimaa sävel kaunehin tuulessa soittaa.
        Olkoon teille kaikki päivät ystävänpäiviä:=)

• Avasin lintulaudan ja täydennystä oli tullut ja paljon pikkulintuja .. Ei kuitenkaan mitään harvinaisempia .

• Hyvä muistutus UM. Ystävänpäivä jo huomenna. Jostain syystä olen unohtanut, miten sähköinen ystävänpäivän kortti lähetetään.

Hienoa, meillä tänään pilvistä ja harmaata talvipäivää pukkaa. Paikoin liukasta kun hiekkaa ei sivuteille mielellään ripottele enää kaupunkikaan.

• "Päivä paistaa kirkkaammin
        linnut laulaa meillekin":D
        onko ihanampaa hetkeä kuin tää!

Yhdyn ystäväpäivän toivotteluihin, varpusetkin jo visertelivät niiin virkeinä tullessani.

• Olen lopettanut korttienlähettelyn --aikaisemmin niitä tuli ja lähetettiin kaikenlaisina "päivinä" .
        Nyt suvulle laitas naamakirjassa Feispuukissa jos muistuu mieleen .
        Avasin sen Katleijan linkin sinne sähköiseen postiin -- mutta en minäkään saanut niitä sillain auki kun ennen kun pruukasin niitä käyttää.

• Lintulauta on ollut nyt --kai tunninainakin päällä . Tuli tytäskäymään ja katseltiin yhdessä lintykirjoja -- tässä lintulaudalla oli joki Pähkinä hakkeli tai olinko oikeassa --ei niitä oikein pysty tunnistaan .

• Yksi pikkunen opettelu on minulla --vaikka olen rekisteröintynyt ja koitan katsoa sieltä etusivulta --avaan sen kellon ja ,onhan sielä paljon vastauksia -- --epäselvää onko ne kaikki minulle -- no onhan tässä aikaa opiskella -- toiset on muuttaneet värin punaiseksi --kai olen sitten sen jo katsonut . On tää aikamoista leikkimistä

• ullamirjami kirjoitti:

Yksi pikkunen opettelu on minulla --vaikka olen rekisteröintynyt ja koitan katsoa sieltä etusivulta --avaan sen kellon ja ,onhan sielä paljon vastauksia -- --epäselvää onko ne kaikki minulle -- no onhan tässä aikaa opiskella -- toiset on muuttaneet värin punaiseksi --kai olen sitten sen jo katsonut . On tää aikamoista leikkimistä

Huomena on sitten Virallinen ystävänpäivä -- mutta koitan luvata olla ystävällinen --loppuikäni - Ja opetella näitä hienouksia .

• Ystävyydellä

Ystävyys ei ole trendi, se ei seuraa muotia, siitä ei saa korkoa, eikä eläkettä.
      Silti se on elämän paras sijoitus!!
      HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikilli!

• Kukkahame
    • Kukkahame

https://www.google.fi/search?q=ystävänpäiväkortti&safe=active&espv=2&biw=1424&bih=672&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=_greVKbhEMHqUt2dhKgG&ved=0CCgQ7Ak&dpr=1.1

Tässä kortteja valintoihinne, klikkaamalla korttia läytyy ohjeet!

• Vastausyritykseni kukkahameen viestiin jälleen tyrehtyi nettihakkerin tobetointiin. Sen saman, joka pystyy ohittamaan kaikki palomuurit.
        Operaattorini Soneran puolesta kotonani kävi agentti tukkimassa langattoman yhteyden, mutta jollakin keinolla se pääsee murtamaan koneeni salauksen.
        Valitin äsken ylläpidolle. Ihme kyllä nyt se meni jopa läpi.

On erikoista, että kreationistit ovat vallanneet S-24 palvelimenkin.

Kirjoitin aikaisemmassa viestissäni, että ennen osasin lähettää sähköisen postikortin, mutta dementoitumiseni on kai nyt esteenä.

• capt.cöpenick kirjoitti:

Vastausyritykseni kukkahameen viestiin jälleen tyrehtyi nettihakkerin tobetointiin. Sen saman, joka pystyy ohittamaan kaikki palomuurit.
        Operaattorini Soneran puolesta kotonani kävi agentti tukkimassa langattoman yhteyden, mutta jollakin keinolla se pääsee murtamaan koneeni salauksen.

Kirjoitin aikaisemmassa viestissäni, että ennen osasin lähettää sähköisen postikortin, mutta dementoitumiseni on kai nyt esteenä.

Minulla kone ja nopeudet kunnossa, mutta hitautta on näillä sivuilla ollut tänä iltana. Aina välillä palvelimillakin häiriöitä on, ainakin suomi24:llä. Capu ei vika sinun koneessasi ole, kävihän ammattimies konettasi huoltamassa äskettäin.

Hyvää ystävänpäivää Ullamirjamille sekä kaikille muillekin. Eikös se päivä olekin huomenna.

• Katileija kirjoitti:

Minulla kone ja nopeudet kunnossa, mutta hitautta on näillä sivuilla ollut tänä iltana. Aina välillä palvelimillakin häiriöitä on, ainakin suomi24:llä. Capu ei vika sinun koneessasi ole, kävihän ammattimies konettasi huoltamassa äskettäin.

Hyvää ystävänpäivää Ullamirjamille sekä kaikille muillekin. Eikös se päivä olekin huomenna.

Et ihan tiennyt asian todellista laitaa Cat!

Hakkeri torppasi viestini kukkahameelle. Sitten kirjoitin vaihtoehtoistenhoitojen palstalle rekattuna.
        Tuli punaisella teksti; aihetta on jo käsitelty. Ai aloitusviestiä on jo käsitelty.
        Hakkerilta meni löysät housuun kun ilmoitin asiasta S-24-palautteelle.
        Nyt jo hylätty viesti palautettiinkin ko.palstalle.

Meni löysät pöksyyn!

Mainittu epäilemäni hakkeri veti Anjalakodin eteen tekemänsä työn näytille kuvansa kanssa.
        Ko. dokumentti löytyy huuhaa palstan keulilta. Siinä v.v aikaoo näyttää vajakille.

• "Tuli punaisella teksti; aihetta on jo käsitelty. Ai aloitusviestiä on jo käsitelty."
        Tuo teksti on tullut minullekin ja johtuu uudestatekniikasta tällä sivulla. Se liittyy viestin lähettämisee jotenkin. Varsinkin, jos et halua viestiä lähetettää, tulee kysymys haluatko poistua sivulta ym. Sitten viestisi onkin yllättäen ilmestynyt, vaikka luulit ettei se lähtenyt.
        Tässä on pikkuisen opeteltavaa.
        Tästä kaikki johtuu eikä mistään muusta ulkopuolisesta tekijästä.

• "Tuli punaisella teksti; aihetta on jo käsitelty. Ai aloitusviestiä on jo käsitelty."
        Tuo teksti on tullut minullekin ja johtuu uudestatekniikasta tällä sivulla. Se liittyy viestin lähettämisee jotenkin. Varsinkin, jos et halua viestiä lähetettää, tulee kysymys haluatko poistua sivulta ym. Sitten viestisi onkin yllättäen ilmestynyt, vaikka luulit ettei se lähtenyt.

No niin kapu, nyt tuli minullekin tämä --Aihetta on käsitelty jo aiemmin.-- ihan punaisella.
        minäpä nyt koetan silti tämän palstalle konstailemalla saada.

• No niin, lähtihän viestini ja tuossa se nyt on. Kyllä tässä uskaltaa kokeilla ja opetella näitä uusia systeemejä kapu, jätä nyt nuo hakkeriajatukset mielestäsi pois.

• capt.cöpenick kirjoitti:

Vastausyritykseni kukkahameen viestiin jälleen tyrehtyi nettihakkerin tobetointiin. Sen saman, joka pystyy ohittamaan kaikki palomuurit.

Älä välitä C.C -- minä en tunnusta että olis muistihäiriöö minulla --mutta , sama on en enään viitsi sellaisia sähköpostia lähetelläkkään -- Onhanminulla se vanha sähköposti --saanyt nähdä onko muutkaan laittaneet Ystävänpäivä tervehdystä sinne --luulen että se on tyhjä --niinkun nykyään kun käyn katsomassa --roskapostia vaan .

• cöpenick
        Katileija kirjoitti:

"Tuli punaisella teksti; aihetta on jo käsitelty. Ai aloitusviestiä on jo käsitelty."

No niin kapu, nyt tuli minullekin tämä --Aihetta on käsitelty jo aiemmin.-- ihan punaisella.
        minäpä nyt koetan silti tämän palstalle konstailemalla saada.

Kun pyysin ylläpidolta oikaisua, viesti ilmestyi kuten oli tarkoitettu. Kiusanteko jatkui tänäänkin. Tekijä o n ulkopuolinen hakkeri.

• Kukkahame
        capt.cöpenick kirjoitti:

Tämän uudistuksen jälkeen on käynyt ettei lähetys ilmesty sivulle, kerran on minulle niin käynyt ja kerroin välittömästi miten kävi.
        Sain pari ilkeää huomautusta että joko taas ??
        Muuta kertaa ei ole lähetykset epäonnistuneet.

• Kukkahame
      • nisupulla

Olipa hieno linkki Kuuntelin musiikkia varmaankin yhdentunnin .
        Kauniita lauluja ei mitään renkutusta . --Oli lastenlaulujakin --lastenitsensäesittämiä. Joskus kyllä tulee mieleen että heitä opastetaan liikaa. tehdään väärin lapsen omalle ilmaisulle.

• Ramoona

Herttainen laulu, ystävän kanssa on hyvä jakaa niin karkit kuin auringonlaskut. Villasukka lämmittää niin sydäntä kuin jalkaakin, minä taas sain aamulla tekstarin , jossa puhuttiin villalapasesta.

Hyvä ystävä on kuin karvakinnas. Sitä kun ajattelee, se tuntuu lämpönä rinnass.

Hyvää ystävänpäivää !

♥♫♥♫♪♥

• käykäy

Siinähän sekin lauantaipäivä kului. Tuuli oli kääntynyt pohjoisen puolelle, kylmältä tuntui ulkona kävellä.
        Jopa kapakassa hiljaista. Laman vaikutusta, kaikki sanoo. Huomiseksi saadaan aurinkoinen päivä, eikä loska roisku.
        Ja ei kun unten maille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3252
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1342
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1059
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      110
      1029
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1017
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      991
    Aihe