Luottamusonegelmia vai uskottomuutta?

Hulluko

Moi, pää sekoaa ihan just kun en tiedä mitä tekisin. Olen kiitollinen jos joku jaksaa lukea.

Tiedän ja tunnustan, että mulla on ongelmia luottaa miehiin... Siksi haluankin kuulla mielipiteitä tarviiko minun oikeastikkin mennä tohtorille vai voiko ollakin et mies puuhastelee selkäni takana.

Yhdessä olemme olleet about puoli vuotta. Tilanne on jo nyt tämä että mietin, mitä hän tekee itsekseen kotona kun ei vastaa viesteihini tuntiin. Ja silloin kun ollaan yhdessä, tuntuu et puhelinta kytätään kyllä koko ajan. Joskus ei, mut yleensä. Kai hän yrittää vältellä puhelimen kyttäämistä, ettei mulle tulisi huono tunne siitä. Ymmärrän sen kyllä kun itsekkin teen niin. Tiedän kyllä ,että hän pelaa pleikkaria mielellään, mutta ehkä tähän tarvitsenkin teiltä miehiltä jotain tietoa, et uppoudutaanko niihin niinkin pitkiksi ajoiksi ettei ees katsota puhelinta? Eihän tätä nainen voi ymmärtää...

En halua missään nimessä olla mikään hullu jolle pitää joka liike raportoida, mut eikö se ole parisuhteessa ihan normaalia kun viestejä kuitenki laitellaan pitkin päivää, kertoa et mitä puuhastelee, varsinkin kun tietää, että toisella on luottamusongelmia.

Loppuvuodesta alkoi tapahtua kaikenlaista muutosta, jonka huomasin hänen mukaansa vain minä. Hänellä ei kuulemma ole tunteet muuttuneet ja haluaa jatkaa kanssani, vaikka olen yrittänyt jopa pariin otteeseen ehdottaa, että voidaan pitää ns. breikki jos ei oikein ole varma mitä haluaa/ onko tunteet minua kohtaan sellaiset kun suhteessa pitäisikin olla. Ei kuulemma ole mikään vaihtoehto sellainen.
Heikkoina hetkinä olen jopa miettinyt,että onko hän mahdollisesti kanssani, jotta pääsisi tutustumaan kauttani yhteen tuttavaani, johon tiedän hänen ainakin ennen olleen ihastunut/ kiinnostunut.

Vähän aikaa sitten tapahtui semmoinen juttu baarissa olessamme, että hän käyttäytyi mustasukkaisena hieman typerästi, jonka jälkeen hän oli 4 päivää neljän seinän sisällä, koska vitutti/ morkkisti niin paljon?! Ei ollut mennyt edes kouluun 2 päivään. Voitte arvata mitä luulen hänen puuhastelleen sinä aikana...Hän perusteli sen sillä, että näin hän reagoi jos vituttaa/ masentaa.

Muuten hän kyllä käyttäytyy minua kohtaa suloisesti, kehuu ja katselee minua, halailee ja pusuttelee. Yhdessä ollessa ei vaikuta etäisemmältä, mutta ainakun ollaan erossa, niin mulla tulee välittömästi se tunne et joku tässä mättää/ on muuttunut.
Ja sanoo että enhän minä nyt oikeasti luule, että hän minua pettäisi.

Miltä tämä teistä näyttää?

2

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moonwalking

      Kullostaa epävarmalle ja mustasukkaiselle nuorelle naiselle.
      Kuule, mun kaveri pelaa jopa 7 tuntia putkeen (Ennätys) kun on kuulemma niin jännä peli! Että revi siitä! Ja ei jätkät ole sellaisia kuin likat. Eikä ne tajua miksi likkojen pitää ripustautua ja tukahduttaa toista koko ajan! Jos ne sanoo että tykkää, ei ne tajua jos koko ajan vonkaat että tykkäätkö ja missä olit ja miks et vastaa viestiin ja onko sulla joku toinen jne.Kohta sillä onkin kun väsyy tuohon!
      Pitää uskaltaa luottaa, ja jos se sitten osoittautuu ettei siihen toiseen voikaan luottaa, ei se ole sun vika vaan sen jätkän! Mitään et sellasessa menetä. Sääli vaan sitä seuraavaa mimmiä joka sen kanssa sitten alkaa! Ei kummoistakaan saa.
      Pitää vaan elää ja nauttia yhdessäolosta ja lakata vaatimasta mitään raportteja koko ajan. Ei kai hänkään sinulta vaadi? Ja pitää uskaltaa olla erillään ja antaa toiselle omaa aikaa ja elämää. Muuten ei kyllä takuulla tule suhde toimimaan!
      Mutta niin kai se on että nuoruus on oppimisen aikaa ja pitää hankkia vaan sitä elämän kokemusta. Ylä- ja alamäkiä ja pettymyksiä ja onnea tulee. Mutta niinhän on elämässa?

    • mustanmeri

      sinun täytyy antaa toiselle tilaa. ei parisuhde onnistu jos ei luota toiseen muttei kyllä silloinkaan jos toisen pitää vastata viesteihisi kokoajan tai joutuu kuulusteluihin.

      jos sinua on loukattu elämässäsi voi viedä aikaa oppia luottamaan uudessa suhteessa mutta se kannattaa opetella. nimittäin muuten itse tuhoat tätä uutta suhdettasi ja etäännytät toisen sinusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe