Suomi menee kolmessa päivässä.
Milloin se sota alkaa?
15
52
Vastaukset
- HullullaHullunHuvit
Tiltun kannalta valitettavasti mikään sota ei ole alkamassa!
Koeta kestää ikävä rauhantila:-D - vapaapääsy
Ei se ala kun suomessa toivottavasti niin viisaat päättäjät etteivät anna hyökkäyskäskyä.
- I.Slamisti
Jos USA.a voi vastustaa vain kannattamalla vastavoimia, niin IS on yksi mahdollisuus.
- natopaniikki
NATO-tiltu on näköjään paniikissa, kun Putin onnistui saamaan aseleposopimuksen Ukrainaan ja on olemassa riski, että sinne tulee jopa rauha ja mustan parakin tilaisuus yrittää painostaa Venäjää meneekin sivu suun ja mitään suurta Venäjäntuhoamissotaa ei tulekaan. Sitä sotaa, jota NATO-tiltu on kieli pitkällä odottanut ja toivonut, ja haaveillut NATO:n siivellä Suur-Suomesta...
- SotaisatTiltut
Moskovan Tiltuhan on täydellinen idiootti!
Olen jatkuvasti toistanut, että mitään sotaa ei tule! USA ja Nato eivät hyökkää Venäjälle ja Suomi vielä vähemmän!
Sodanhaluiset Tiltut taas itse julistelevat useita sotia päivässä muitten nimissä ja puolesta! Jostakin syystä nämä Tiltujen sodat eivät koskaan ala!
Kaikki länsimieliset ovat rauhan puolella mukaanlukien Ukrainan tulitauko! Sen sijaan nämä Moskovan Tiltut ovat 'hieman' sotaisempaa laatua! - natopaniikki
Ketkä täällä ovat uhonneet, että Venäjä pitää pistää polvilleen? Ketkä täällä ovat uhonneet, että Putinin hallinnosta pitää tehdä loppu? Ketkä täällä ovat uhonneet ydinpommeja Moskovaan ja Pietariin? Te, NATO-tiltut olette niin uhonneet ja uhonneet vielä paljon muuta. Olette sotahulluja uhoajia samaan aikaan, kun Putin on tekemässä rauhaa Ukrainaan. Hävetkää!
- TiltunPaniikki
Enpä ole nähnyt kenenkään tuollaista uhoavan!? Suomi ei kuvittele 'menevänsä' sotaan kuten Tiltu esittää! Suomi voi jokus 'joutua' sotaan, mutta jos niin käy on se pakkotilanne!
Kaikilla ryhmittymillä on ääriryhmänsä, mutta niiden satunnaisia mielipiteitä EI PIDÄ yleistää!
Itse olen kaikissa tilanteissa väittänyt, ettei mitään sotaa ole tulossa! Lisäksi olen toistuvasti ihmetellyt Tiltun sotaisuutta ja todennut, että ne hänen sotansa, joita hän 'aloittelee' toisten puolesta, eivät todellisuudessa koskaan ala!
Ainakaan tällä hetkellä Suomessa ei ole sodanuhkaa. Toki on huolestuneita monet niin meillä kuin muualla Euroopassa turvallisuuskehityksestä. Minusta meidän kannatta satsata puolustusbudjettiimme ja ainakin harkita myös puolustusliittoa Ruotsin kanssa ja jopa Natoa. Toivon, että asiallista keskustelua voitaisiin käydä asiasta. En itse voisi äänestää vihreitä enkä vasemmistoliittoa eduskuntavaaleissa, koska he kannattavat armeijamme supistuksia. Toivon, ettei Ukrainan kriisi laajene muille alueille. Jospa sielläkin tykit vaikenisivat pysyvästi.
- hyväst
Huomenna. Torstaina se on ohi.Tämä pas,ka loppuu tähän. Onneksi ikää on jo sen verran,et kohta tää loppus muutenkin.
- kdkkslskdksldjdldldldkll
Se voisi alkaa joku perjantai-ilta. Perjantain ja maanantain välisen yön ryypättyään huomaisi maanantai-aamuna töihin tallustaessaan, että kappas, lippuihin salossa on tullut yksi väri lisää.
- PohjoisenLeireille
Ja parin päivän kuluttua huomaisit! Kappas... en ole ennen rautateillä vankivaunussa matkustanutkaan! Eikä pääteasemaa muistettu kertoa..
- menesinne
Tiedän sulle oikein hyvän paikan! Udatsny! Katso googlella missä sijaitsee! Suuntakin ihan oikea: itään kohti amerikkaa!
- TuskinpaMenen
Olen käynyt USA:ssa, mutta en kaipaa sinne asumaan. Enkä liioin muuallekaan!! Joten käy vain "hyvissä paikoissasi" iteksesi:-D
- väreissälöytyy
Lippuihin salossa tullut yksi väri lisää? Vihreä? Oranssi? Nimittäin suomen valtion lipussa värejä löytyy valkoinen, sininen, punainen ja keltainen. Ai niin ja on siinä mustaakin.
- Totuus__
Venäjällä ei olisi Suomea vastaan heittää kun kourallinen sotilaita ja kalustoa..Muussa tapauksessa Venäjä miehitettäisiin joka suunnalta alta aikayksikön.
Suomen täysimittaiselle sodanajan armeijalle tällainen joukko olisi pieni suupala vain.
Vähän järkeä ja realiteettejä näihin avauksiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 316262
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu343652Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533562Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu313457Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243036Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322737- 482688
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272435Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1252408MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142215