Sinuna keskittyisin VAIN tuleviin

oikeudenistuntoihin

enkä muiden kirjoitusvirheisiin.....

"Mä en tuu, jos se tulee sinne"...

Buahahahahahahaaaaa

8

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kameramessissä

Mä en oo vielä varma tuunksmä sinne, siis Helsinkiin. Vaiko vasta Vantaalle? Joka tapauksessa tulen pikapuoliin. Näkemisiin.

• KameraAnuksessa

Mä en tuu minnekään minne mun käsketään tulla. Mut tuomitaan aina kuiteski tuun mä tai en.
      Mut mä tuun kyl mielelläni Mikkoon, se on kiva. Viimeks oli hassuu ku Mikko ei muistanu ottaa
      ennen meiän aktii sitä löylykauhaa pois. Mut mä en antanu sen häiritä. Mä tulin kummiski. JIIIHHHAA!!

• abcee

aa bee cee
      kissa kävelee
      tikapuita pitkin taivaaseen

• Siemenlinkona

"Ja nyt lapsukaiset numero-oppia!
        Toistakaa opettajan perässä:

Kaksikymmentäkuusi
        Kaksi
        Neljä
        Kolme

Hyvinhän se meni, tiedättekö lapsukaiset, että mitä nuo numerot tarkoittavat?"

• olenmikonanus

Noin usein minua jyystettiin pienenä

• EEI

Kevät on uuden elämän alulle panon, siis lupauksen ja onnen, odotuksen aikaa. Toivonkin.
      Joillekin.

Toisille tuskaista aikaa, aurinkokin häiritsee aivotoimintaa kiihottaen hypotalamusta.

Vaan käykö sääliksi?
      EEi

• Vankilakortti

Itse asiassa ei käy edes sääliksi, se vaihe on ohitettu jo vuosia sitten....

Konnalla kuuluu konnan kohtalo.

• IhmisraunioJoka

on jo teini-iässä asettunut totaalisesti yhteiskunnan ulkopuolelle ja joutuu 5-kymppisenä vankilaan, ei ansaitse kenenkään sääliä. Sosiaalipummi joka luulee että hänellä on VAIN oikeuksia, EIKÄ lainkaan velvollisuuksia, ei ansaitsekkaan olla vapaalla. Kun samaan ihmiseen yhdistetään hänen elinikäinen päihdekierteensä, kammottavat seksuaaliset kieroutumat ja patologinen naisviha joka on ilmennyt toistuvina naisten törkeinä pahoinpitelyinä - tervemenoa kympin morsiammeksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      31
      1935
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      379
      1773
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1158
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1131
    7. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1113
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1076
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1011
    Aihe