enkä muiden kirjoitusvirheisiin.....
"Mä en tuu, jos se tulee sinne"...
Buahahahahahahaaaaa
Sinuna keskittyisin VAIN tuleviin
8
82
Vastaukset
- kameramessissä
Mä en oo vielä varma tuunksmä sinne, siis Helsinkiin. Vaiko vasta Vantaalle? Joka tapauksessa tulen pikapuoliin. Näkemisiin.
- KameraAnuksessa
Mä en tuu minnekään minne mun käsketään tulla. Mut tuomitaan aina kuiteski tuun mä tai en.
Mut mä tuun kyl mielelläni Mikkoon, se on kiva. Viimeks oli hassuu ku Mikko ei muistanu ottaa
ennen meiän aktii sitä löylykauhaa pois. Mut mä en antanu sen häiritä. Mä tulin kummiski. JIIIHHHAA!! - abcee
aa bee cee
kissa kävelee
tikapuita pitkin taivaaseen- Siemenlinkona
"Ja nyt lapsukaiset numero-oppia!
Toistakaa opettajan perässä:
Kaksikymmentäkuusi
Kaksi
Neljä
Kolme
Hyvinhän se meni, tiedättekö lapsukaiset, että mitä nuo numerot tarkoittavat?" - olenmikonanus
Noin usein minua jyystettiin pienenä
- EEI
Kevät on uuden elämän alulle panon, siis lupauksen ja onnen, odotuksen aikaa. Toivonkin.
Joillekin.
Toisille tuskaista aikaa, aurinkokin häiritsee aivotoimintaa kiihottaen hypotalamusta.
Vaan käykö sääliksi?
EEi- Vankilakortti
Itse asiassa ei käy edes sääliksi, se vaihe on ohitettu jo vuosia sitten....
Konnalla kuuluu konnan kohtalo.
- IhmisraunioJoka
on jo teini-iässä asettunut totaalisesti yhteiskunnan ulkopuolelle ja joutuu 5-kymppisenä vankilaan, ei ansaitse kenenkään sääliä. Sosiaalipummi joka luulee että hänellä on VAIN oikeuksia, EIKÄ lainkaan velvollisuuksia, ei ansaitsekkaan olla vapaalla. Kun samaan ihmiseen yhdistetään hänen elinikäinen päihdekierteensä, kammottavat seksuaaliset kieroutumat ja patologinen naisviha joka on ilmennyt toistuvina naisten törkeinä pahoinpitelyinä - tervemenoa kympin morsiammeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 56990
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/90981- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58843Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756