Sinuna keskittyisin VAIN tuleviin

oikeudenistuntoihin

enkä muiden kirjoitusvirheisiin.....

"Mä en tuu, jos se tulee sinne"...

Buahahahahahahaaaaa

8

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kameramessissä

Mä en oo vielä varma tuunksmä sinne, siis Helsinkiin. Vaiko vasta Vantaalle? Joka tapauksessa tulen pikapuoliin. Näkemisiin.

• KameraAnuksessa

Mä en tuu minnekään minne mun käsketään tulla. Mut tuomitaan aina kuiteski tuun mä tai en.
      Mut mä tuun kyl mielelläni Mikkoon, se on kiva. Viimeks oli hassuu ku Mikko ei muistanu ottaa
      ennen meiän aktii sitä löylykauhaa pois. Mut mä en antanu sen häiritä. Mä tulin kummiski. JIIIHHHAA!!

• abcee

aa bee cee
      kissa kävelee
      tikapuita pitkin taivaaseen

• Siemenlinkona

"Ja nyt lapsukaiset numero-oppia!
        Toistakaa opettajan perässä:

Kaksikymmentäkuusi
        Kaksi
        Neljä
        Kolme

Hyvinhän se meni, tiedättekö lapsukaiset, että mitä nuo numerot tarkoittavat?"

• olenmikonanus

Noin usein minua jyystettiin pienenä

• EEI

Kevät on uuden elämän alulle panon, siis lupauksen ja onnen, odotuksen aikaa. Toivonkin.
      Joillekin.

Toisille tuskaista aikaa, aurinkokin häiritsee aivotoimintaa kiihottaen hypotalamusta.

Vaan käykö sääliksi?
      EEi

• Vankilakortti

Itse asiassa ei käy edes sääliksi, se vaihe on ohitettu jo vuosia sitten....

Konnalla kuuluu konnan kohtalo.

• IhmisraunioJoka

on jo teini-iässä asettunut totaalisesti yhteiskunnan ulkopuolelle ja joutuu 5-kymppisenä vankilaan, ei ansaitse kenenkään sääliä. Sosiaalipummi joka luulee että hänellä on VAIN oikeuksia, EIKÄ lainkaan velvollisuuksia, ei ansaitsekkaan olla vapaalla. Kun samaan ihmiseen yhdistetään hänen elinikäinen päihdekierteensä, kammottavat seksuaaliset kieroutumat ja patologinen naisviha joka on ilmennyt toistuvina naisten törkeinä pahoinpitelyinä - tervemenoa kympin morsiammeksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      96
      4873
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      31
      2711
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2449
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      25
      2022
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1540
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      12
      1198
    7. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1123
    8. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      203
      1056
    9. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1050
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      78
      1013
    Aihe