enkä muiden kirjoitusvirheisiin.....
"Mä en tuu, jos se tulee sinne"...
Buahahahahahahaaaaa
Sinuna keskittyisin VAIN tuleviin
8
77
Vastaukset
- kameramessissä
Mä en oo vielä varma tuunksmä sinne, siis Helsinkiin. Vaiko vasta Vantaalle? Joka tapauksessa tulen pikapuoliin. Näkemisiin.
- KameraAnuksessa
Mä en tuu minnekään minne mun käsketään tulla. Mut tuomitaan aina kuiteski tuun mä tai en.
Mut mä tuun kyl mielelläni Mikkoon, se on kiva. Viimeks oli hassuu ku Mikko ei muistanu ottaa
ennen meiän aktii sitä löylykauhaa pois. Mut mä en antanu sen häiritä. Mä tulin kummiski. JIIIHHHAA!! - abcee
aa bee cee
kissa kävelee
tikapuita pitkin taivaaseen- Siemenlinkona
"Ja nyt lapsukaiset numero-oppia!
Toistakaa opettajan perässä:
Kaksikymmentäkuusi
Kaksi
Neljä
Kolme
Hyvinhän se meni, tiedättekö lapsukaiset, että mitä nuo numerot tarkoittavat?" - olenmikonanus
Noin usein minua jyystettiin pienenä
- EEI
Kevät on uuden elämän alulle panon, siis lupauksen ja onnen, odotuksen aikaa. Toivonkin.
Joillekin.
Toisille tuskaista aikaa, aurinkokin häiritsee aivotoimintaa kiihottaen hypotalamusta.
Vaan käykö sääliksi?
EEi- Vankilakortti
Itse asiassa ei käy edes sääliksi, se vaihe on ohitettu jo vuosia sitten....
Konnalla kuuluu konnan kohtalo.
- IhmisraunioJoka
on jo teini-iässä asettunut totaalisesti yhteiskunnan ulkopuolelle ja joutuu 5-kymppisenä vankilaan, ei ansaitse kenenkään sääliä. Sosiaalipummi joka luulee että hänellä on VAIN oikeuksia, EIKÄ lainkaan velvollisuuksia, ei ansaitsekkaan olla vapaalla. Kun samaan ihmiseen yhdistetään hänen elinikäinen päihdekierteensä, kammottavat seksuaaliset kieroutumat ja patologinen naisviha joka on ilmennyt toistuvina naisten törkeinä pahoinpitelyinä - tervemenoa kympin morsiammeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964873Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312711- 342449
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252022- 1181540
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121198Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2031056En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101050- 781013