Sinuna keskittyisin VAIN tuleviin

oikeudenistuntoihin

enkä muiden kirjoitusvirheisiin.....

"Mä en tuu, jos se tulee sinne"...

Buahahahahahahaaaaa

8

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kameramessissä

Mä en oo vielä varma tuunksmä sinne, siis Helsinkiin. Vaiko vasta Vantaalle? Joka tapauksessa tulen pikapuoliin. Näkemisiin.

• KameraAnuksessa

Mä en tuu minnekään minne mun käsketään tulla. Mut tuomitaan aina kuiteski tuun mä tai en.
      Mut mä tuun kyl mielelläni Mikkoon, se on kiva. Viimeks oli hassuu ku Mikko ei muistanu ottaa
      ennen meiän aktii sitä löylykauhaa pois. Mut mä en antanu sen häiritä. Mä tulin kummiski. JIIIHHHAA!!

• abcee

aa bee cee
      kissa kävelee
      tikapuita pitkin taivaaseen

• Siemenlinkona

"Ja nyt lapsukaiset numero-oppia!
        Toistakaa opettajan perässä:

Kaksikymmentäkuusi
        Kaksi
        Neljä
        Kolme

Hyvinhän se meni, tiedättekö lapsukaiset, että mitä nuo numerot tarkoittavat?"

• olenmikonanus

Noin usein minua jyystettiin pienenä

• EEI

Kevät on uuden elämän alulle panon, siis lupauksen ja onnen, odotuksen aikaa. Toivonkin.
      Joillekin.

Toisille tuskaista aikaa, aurinkokin häiritsee aivotoimintaa kiihottaen hypotalamusta.

Vaan käykö sääliksi?
      EEi

• Vankilakortti

Itse asiassa ei käy edes sääliksi, se vaihe on ohitettu jo vuosia sitten....

Konnalla kuuluu konnan kohtalo.

• IhmisraunioJoka

on jo teini-iässä asettunut totaalisesti yhteiskunnan ulkopuolelle ja joutuu 5-kymppisenä vankilaan, ei ansaitse kenenkään sääliä. Sosiaalipummi joka luulee että hänellä on VAIN oikeuksia, EIKÄ lainkaan velvollisuuksia, ei ansaitsekkaan olla vapaalla. Kun samaan ihmiseen yhdistetään hänen elinikäinen päihdekierteensä, kammottavat seksuaaliset kieroutumat ja patologinen naisviha joka on ilmennyt toistuvina naisten törkeinä pahoinpitelyinä - tervemenoa kympin morsiammeksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3661
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1628
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      26
      1367
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1262
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1043
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      19
      1038
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1011
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      90
      989
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      105
      907
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      775
    Aihe