Audi,Bemari ja Volvokuskit

jdofjdod

Näillä automerkeillä ajavat ovat useimmiten niitä jotka ohittavat sen minkä kerkiävät. Ajetaan aina ylinopeutta.Toisen auton takana ei voida ajaa, vaikka mennään suurinta sallittua nopeutta.. Moottoritiellä mennä vakiona aina vasenta kaistaa.

18

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turbovolvo

Mitä sit? Onko se sulta pois vai ottaako vaan muuten pannuun?

• ddwww

Näyttämisen tarve on aika suuri monella liikenteessä.

• dsds

Kyllä tietyillä automerkeillä ajavat törttöilevät eniten liikenteessä. Näin se vaan on.

• audi_mulqvisti

Audipellet on suuria sikoja, maanteiden kovimpia ruunkkareita

• dsds kirjoitti:

Kyllä tietyillä automerkeillä ajavat törttöilevät eniten liikenteessä. Näin se vaan on.

Ja tietyillä malleilla. Itse olen pistänyt merkille 30-sarjan Volvot ja vanhemmat Tojotat. Toki satunnaisia törppöjä löytyy muistakin merkeistä. :)

• audi_muluqero

Ja kovimpia ruunkkareita on ne audihoomot liikenteessä

• Myös Mercedeksen kuljettajat käyttäytyy hyvin epäasiallisesti. Ei tietenkään kaikki, mutta melko moni.

• audi_runkkers

Kaikki audijullit käyttäytyy kuin apinalauma

• Volvooilia

En ole moista havainnut, vain alinopeutta körötteleviä tojolooria:-)

• vajaalla.mennäänaidosti

Totta puhut. Jostain kumman syystä noiden merkkien omistajiksi päätyy selvästi keskimääräistä enemmän vajakkeja. Mistä lie johtuu.

• lielie

Kenpä tietäisi mistä lie johtuu, johtuuko lie mistään, vaiko liemistään.

• ddqq
        lielie kirjoitti:

Kenpä tietäisi mistä lie johtuu, johtuuko lie mistään, vaiko liemistään.

Kyllä tietynlaiset ihmset ostavat noita sakemanneja. Ollaan olevinaan jotakin parempaa.En sano että kaikki mutta suurin osa.

• merkistä_riippumatta

Ja "vajaalla.mennäänaidosti" on vajakki riippumatta millä merkillä ajaa tai on ajamatta.

• las564

todistetusti jatkuvasti ohittavilla on heikko itsetunto, samassa ryhmässä on ne jotka ajavat edellä ajavan perässä kiinni.

• aaqq

Näin on.

• sammq

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      319
      1761
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1264
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1257
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1136
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      74
      883
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      84
      843
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      823
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      777
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      770
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      716
    Aihe