Huvittavaa kuinka suomalaiset kuvittelevat olevansa jotakin herrakansaa kun on kallis saksalainen auto ahterin alla. Voin kuulkaa sanoa että aivan yhdentekevää vaikka omistaisi minkälaisen Mersun, Bemarin tai Porschen, niin sama suomalainen sitä vaan ollaan. Länsinaapurista Ruotsista katsottuna nukkavierua itäeurooppalaista roskasakkia.
Suomalaisia ollaan vaikka voissa paistettaisiin
7
85
Vastaukset
- dggtt
Huvittaa kun Audit menee tuhatta ja sataa aina vasenta kaistaa. Ylinopeutta täytyy mennä ettei vaan kukaan ohittaisi. Käy muuten itsetunnon päälle.
- aroneläjiä
Ja ikäänkun muilla autoilla ei pääsisi yhtä kovaa. Kun vähän katselee muiden sakemmanien sekä italiaanojen jenkkien ja japsien suoritusarvoja, niin useimmilla pääsee samoihin Audien kanssa.
- FDFD
Kyllä muilla pääsee yhtä lujaa mutta kaikkien merkkien omistajilla ei ole yhtä kovaa pätemisen tarvetta.
- voissapaistaja
Ladallako sitä sitten pitäis ajaa, ettet olis kateellinen?
- kätkätin
Etkö muita automerkkejä tunne kun Audin ja Ladan? No eihän niillä paljon eroa ole.
- öljyäkoneeseen
Lada on luotettavampi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319