6 vuotta siihen meni, että joku uskalsi..

Kylmät_kädet_

..rekisteröidä nimimerkkini. Arvaa, hätkähdinkö, tai että edes kiinnostaa? Jatkan silti kirjoittelua silloin, kun mua huvittaa. Mikään ei sitä estä.

17

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syytä_tissua

      Tissu rekisteröi sen. Se on tissun vika.

    • Syytä_tissua_

      Heh. Tissu rekisteröi sen. Se on tissun vika.

    • Me_Emme_pPelkää

      Uskalsi?? Hih :DDD No joo.. kerro toki lisää.

      • Kylmät_kädet_aito

        Se oli palvelus. Kun kuulustelut kansankiihoittamisesta ja viharikoksista tulee ajankohtaiseksi, kiellän kaiken. Muuta en sano. Heittäydyn mykäksi. Voi sitä raukkaa, joka rekisteröi Kylmiksen, jonka IP-osoite otetaan selville viranomaisten toimesta.

        Teit minulle palveluksen. Onnea matkaan.


      • Kk__
        Kylmät_kädet_aito kirjoitti:

        Se oli palvelus. Kun kuulustelut kansankiihoittamisesta ja viharikoksista tulee ajankohtaiseksi, kiellän kaiken. Muuta en sano. Heittäydyn mykäksi. Voi sitä raukkaa, joka rekisteröi Kylmiksen, jonka IP-osoite otetaan selville viranomaisten toimesta.

        Teit minulle palveluksen. Onnea matkaan.

        Olen ollut DNA:lla töissä. DNA tekee kaikkensa suojellakseen asiakkaitaan, mutta kun kytät puuttuvat peliin, he ovat täysin voimattomia ja joutuvat pakosta paljastamaan asiakkaansa logitiedostot.


      • En_tiiä_sitten

        Aivan se ja sama!


    • Aitokylmis

      Huvittaa, kun olin taas monta vuorokautta putkeen edes vilkaisematta S24:lta, niin pelkkää Kylmistä silti jauhetaan. Kylmäkäsi sitä ja Vaahtokassi tätä. Mikä teitä vaivaa? Jos joskus vuonna 2000 loukkasin jotain vakiota, niin pyydän vilpittömästi anteeksi.

      • Tunkkapussi

        Olet niin ylimielinen kusipää, vaikka et pärjää tappelussa edes amismölleille. Siksi sua vihataan.


      • Tunkkapussi kirjoitti:

        Olet niin ylimielinen kusipää, vaikka et pärjää tappelussa edes amismölleille. Siksi sua vihataan.

        Kylmis kaikki tietää että tunkkapussi vaahtis yms on sama jätkä


    • kylmiksen_suku
      • V___

        Kylmiksellä ei ole sisaruksia, sillä ei ole ketään. Se yrittää jatkuvasti vain hämätä, ettette tekisi ovihyökkäyksiä.


      • V___ kirjoitti:

        Kylmiksellä ei ole sisaruksia, sillä ei ole ketään. Se yrittää jatkuvasti vain hämätä, ettette tekisi ovihyökkäyksiä.

        Ja tämä on kans kylmiksen tekstiä


    • MariankatuLahti

      Mahtaakohan tunkata.

    • HÄHÄÄÄÄÄÄ

      Eli sulla on ollut 6 vuotta aikaa rekisteröidä kyseinen nimimerkki, ja nyt alat itkemään kun joku vei sen? Luuletko että siinä on jotain laitonta? Ei ole! HAH HAH HAAAA!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe