"Uutta verta kehään"

7654321

Kyllä olisi Polvijärvellekin saatava uusia päättäjiä asioita hoitamaan.'
Nykyiset kun ajatukset on kuin Lenin ajalta . Kuvatkin sen kertoo.
Kaikki asiat kun tehdään vanhakantaisesti ja uusille ajatuksille ei anneta tilaa.
Oman edun tavoittelijoita suurin osa.

5

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mökkeröinen

      Olen samaa mieltä. Uusia ajatuksia tarvitaan ja pian, koska Polvijärvi on lähes kaikilla sektoreilla vanhanaikaisin asentein ja menetelmin rimpuileva paikkakunta. Nyt se uusi naisjohtaja virkaansa ja hänelle luotte hyvät toimintaedellytykset. On nimittäin niin topakka ihminen, että kuntalaiset vielä kiittävät hänestä vuoden kuluttua. Toki hän tarvitsee aikaa perehtymiseen, koska on vastuun kantajatyyppiä ja takuulla tekee paikkakunnasta houkuttelevan myös yritysten kannalta. Juuri yritysten tuonti paikkakunnalle on välttämätön piristysruiske - ihmisille töitä ja sitä kautta ne muutkin rattaat alkavat jauhaa vimmatusti.

      • Huhmar

        Ei se pelkästään Anu polvijärvelle kesää tee ja saa varoa ettei demarit tai kepu lyö viellä polvilleen kun ei. Pysy liekassa paras vaan pysyä kilttinä ja heiluttaa häntää Askolle ja huttuselle. Taas yksi turha omankilven kiilottaja.


    • hölökynkölökyn

      Valtaosalla kuntapäättäjistä on niin paljon keskinäisiä, noin 50-luvulta peräisin olevia kaunoja ja verivihoja, että heitä ei missään nimessä pitäisi päästää enää tekemään yhtään päätöstä, torppaamaan, vaivaamaan ja vatkaamaan mitä päätösvalitussoppaa.

      Ai niin... mutta kun siis kuntalaisistakin iso osa on samaa vaivaavatkaaväännä -porukkaa. Kunta saa mitä kuntalaiset vaaleissa tilaa.

      • mattikutkilaoita

        Kyllä polovijärveläiset piätöksentekijät on täysin semmosia takkupäitä
        jotta ei paremmasta vällii,jurputtaat tuostaki kunnanjohtajan valinnasta,
        nokka on jatkuvasti kippurassa kun käpylinnulla.
        Nuorennus pitäs suaha asijoita hoitammaan.


    • luottomieskin

      Vekku johtoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe