Suuret suunnitelmat Ukrainaan https://www.popularresistance.org/ukraine-agrees-to-monsanto-land-grab-for-17-billion-imf-loan/
Ameriikan suunnitelmat
2
87
Vastaukset
Tuo artikkelikaan ei kerro mitään Amerikan suunnitelmista koska tuollaista Amerikkaa ei edes ole. Meillähän on maantiedossa Pohjois-, Keski- ja Etelä-Amerikka joissa jokaisessa on monia valtioita.
Arvelen sinun tarkoittavan Pohjois-Amerikan Yhdysvaltoja eli USA:ta mutta miksi et sano sitä suoraan vaan otan mukaan niin Perun kuin Meksikonkin?
Ukrainan tilanne on surkea sen kommunistisen menneisyyden ja vaikean taloustilanteen sekä siellä nyt jälkikommunistien sotimisen vuoksi joten kaikki apu ja investoinnit ovat hyödyksi maan nostamisessa jaloilleen.
Olisit itsekin voinut jotain lausua asiassa ja antaa vain mielipiteesi vahvistukseksi tuo linkki.
Teillä vasureilla on kumma tapa keskustella esittämällä muiden ideoita lainkaan itse miettimättä mistä oikein on kyse, tai ainakaan teillä ei ole uskallusta tai kykyä esittää oikeita omia mielipiteitänne.- ukrainaitkee
Nyt täytyy muistaa eräs seikka. Kapitalistit ja porvarit ryöstivät maan kansallisvarannon 20 vuodessa. Nyt viimeksi Ukrainan poroshenkolainen kapitalistioligarkkiryhmä sai sodan aikaisen naton poliittisella tuella ja kansa kärsii.
Ukrainan kommunisteilla oli alkusyksystä 2014 rauhansuunnitelma. Sitä ei silloin hyväksytty mutta nyt se on pääpiirteittäin Minsk. 2.0 sopimuksessa, jota USA vastusti alun alkaen.
Ukrainassa ei ole jäkikommunismia. Siellä vallitsee riistokapitalismi ja joka perustuu etnisten kansallisuuksien vihaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201