Uusin Gallup! Kepun kannatus jyrkässä laskussa

Kurssikääntyyvihdoin

Perussuomalaisten kannatus noussut ohi SDP:n ja Kokoomuksen. Onko tuleva pääministeri sittenkin Soini!

20

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuplastiNyt

      Oli täysin selvää että PS uusii edellisen jytkynsä.

    • HeyhoPSgo

      Viimeaikaisten uutisten valossa ei mikään ihme. Ainoastaan PS pystyy vastaamaan ohjelmallaan tiettyihin epäkohtiin, mm maahanmuutto,talous,vapauteen perustuva ruotsinopiskelu ym.

    • jokotaaskalupi

      Onko kyseessä puluetoimiston sisäinen kysely? Siinä tapauksessa voisi joku ilmoittaa myös Timolle jotta hän voisi lopettaa Sipilän nuolemiknen!

      • 3Timo

        Eikös uusin nuoleskelija o Niinstön gröönät, jotka just simsalabim ilmoittikin olevansa TYÖVÄEN puolue! :)
        (Toimihan se viimeks kokomustalaisillakin!)


    • Sullemullepoliitikot

      Kansa lienee kauhistunut Sipilän seläntakaa kurkkivaa kauhugalleriaa

      • Odotellaan

        Juu sieltä tulee maitopoika Vanhanenkin pistämään taas suomalaiset juopot ruotuun. :D


    • jshsff

      Sipilä on jo takkinsa ryvettänyt veroluikuroinnilla.

      • vaalitlähellähuomaan

        Laitappas linkkiä peliin todisteeksi ,äläkä huutele puskasta niin kuin sinulla ei olis poskinahkoja ollenkaan.Yhtään syytöstä veronkierrosta et löydät Sipilästä.
        Ei niitä ole esittäneet edes veroviranomaiset,niin mistä ne tiedot sinulle olis tulleet?


      • jsjsbgcf

        Sipilä teki laajoja yritysjärjestelyjä välttääkseen verojenmaksun. Asia on ollut mediassa esillä jo moneen kertaan. Seuraa mitä maassamme tapahtuu niin tiedät missä mennään.


    • Linkki gallupiin unohtui.

    • TyhjätTaskut

      Ihan sama,meinaako ne ruveta painamaan Euroja Suomen Pankissa vai mitä ?

    • uusintauutta

      Uusi tieto ! Kepu 27.3 Kokoomus 15.2, Sosdem 16.0 Persut 15.8.

      Siinä se.

    • hsgsfd

      Kepu pettää aina.

    • SäkinVedänPäähän

      Kohta on suomessa Diktaattori hallitisija K E P U ,sen päivän minäkin haluan nähdä kun kepu vetää meidät suosta ! tai lantatunkiosta,se ei onnistu jos ei suhdanteet maalimalla parane,sitä ei yksin kepu tee.sitä on kenekään turha luula.

    • uusi_slogan

      "Kepu pettää aina" -sanontaa on muutettava -> KEPU KEPPANAKETKUILIJA

    • selvitys

      Tuo maahanmuutto on seikka joka taitaa olla hallinnassa vain PerusSuomalaisilla, tai tottakai myös IPUlla. Kepun linja on kyseenalainen..

    • tulihansesieltä

      Aivan mageen mahtavaa.
      Perussuomalaiset on parasta!

    • NerojaTarjolla

      Persujen Agenda menee...Mutta ne Ehdokkaat!
      Valitsisikohan Kiken. Julma-Juhan vai Teuvon?

      Huh huh...

    • Seuratkaa_asioita

      Saattaapi olla, että maanantain jälkeen kansa on vihdoinkin valmis myöntämään, että Soini on oikeassa. Kreikka näet joko saa lisää rahaa muutaman kymmentä miljardia tai lentää eurosta.
      Jälkimmäisessä tapauksessa suomalaiset veronmaksajat menettävät neljä miljardia. Ensinmainitussa tapauksessa suomalaiset maksavat hamaan tappiin lisää tukia vakausmekanismin kautta. Siinä neljä miljardia on pikkuraha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe