Ahtisaari sen uskaltaa sanoa suoraan

HyväMara

5

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Presidentti Ahtisaari puhui asiaa tänään tv:n Ykkösaamussa. Nobelin rauhanpalkinto tuli aikoinaan täysin oikealle miehelle.

      • soopaa

        En katsonut ohjelman alkua mutta minua kiinnostaisi tietää puhuttiinko nytkään
        mitään Maidanin verilöylystä ja sen aikaansaajista.

        Venäjä hyökkäsi Ukrainaan aseellisesti, sanotaan,mutta Venäjä kiistää tämän,
        onko siitä mitään todisteita,Venäjä meni kyllä suojelemaan omia,
        laillisia tukikohtiaan, niin kai jokainen muukin ,maa olisi tehnyt.

        Venäjä on ihan vapaaehtoisesti antanut Ukrainalle itsenäisyyden, miksi se
        nyt haluaisi sen takaisin omaan valtaansa,
        maan missä on jatkuva valtataistelu menossa.

        Suomen on parasta erota EU;sta ja hoitaa omat asiansa,
        ilman toisten komentovaltaa.

        Nyt on sitten pantu kaikki voimat liikkeelle Suomen saamiseksi natoon,
        YLE tekee siinä parhaansa.


      • MainettaJaMammonaa

        Ahtisaaresta välittyi jo aiemmin sellainen kuva, että hän oli enemmän maineen kuin työn tulosten perässä. Siitä kertoi myöskin se, että hän oli odotellut Nobelia jo useampana vuotena.

        Palkinnosta eli noin miljoonasta eurosta hän kertoi antavansa osan jonnekin. Tarina kertoo, että kun joku toimittaja oli myöhemmin kysynyt oliko Antisaari jo antanut rahaa, oli Ahtisaari suuttunut. Toimittaja taisi osua arkaan kohtaan eli rahat jäivät omaan taskuun.

        Onkohan Ahtisaari itse toiminut puheidensa mukaisesti ja kutsunut maahanmuuttajia kotiin kahville?

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011090114308161_uu.shtml


      • Soopaatosiaan
        soopaa kirjoitti:

        En katsonut ohjelman alkua mutta minua kiinnostaisi tietää puhuttiinko nytkään
        mitään Maidanin verilöylystä ja sen aikaansaajista.

        Venäjä hyökkäsi Ukrainaan aseellisesti, sanotaan,mutta Venäjä kiistää tämän,
        onko siitä mitään todisteita,Venäjä meni kyllä suojelemaan omia,
        laillisia tukikohtiaan, niin kai jokainen muukin ,maa olisi tehnyt.

        Venäjä on ihan vapaaehtoisesti antanut Ukrainalle itsenäisyyden, miksi se
        nyt haluaisi sen takaisin omaan valtaansa,
        maan missä on jatkuva valtataistelu menossa.

        Suomen on parasta erota EU;sta ja hoitaa omat asiansa,
        ilman toisten komentovaltaa.

        Nyt on sitten pantu kaikki voimat liikkeelle Suomen saamiseksi natoon,
        YLE tekee siinä parhaansa.

        on älytön sössötyksesi. Lienetkö Venäjän asialla, et ainakaan Suomen. Vai antoi Venäjä Ukrainalle itsenäisyyden vapaaehtoisesti? Ukraina lähti omille teilleen kun Neuvostoliitto romahti. Samoin lähtivät Baltian maat ja kaikki Varsovan liiton maat.
        Antoihan se Neuvostoliitto Suomellekin itsenäisyyden vapaaehtoisesti, Lenin sen lahjoitti, jos Kekkosta uskotaan. Mutta sitten se tuli katumapäälle ja halusi ottaa sen meiltä pois, mutta ei onnistunut. Nyt se yrittää ottaa pois Ukrainan itsenäisyyden, kun maa ei Naton suojaan ehtinyt.


    • Olisiko Presidenttinä sanonut saman? Ahtisaari vastusti presidenttinä kovin sanoin optioita, mutta otti itse vastaan niitä heti kautensa jälkeen. Ei kovin vakaumuksellista.

      Olisi kyllä voinut olla toisenkin kauden, mutta pyrkyri Halonen puoluetoimiston avustamana torppasi ehdokkuuden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe