...Olin tuossa pari vuotta sitten vähän aikaa opiskelemassa Kuopion amiskalla laborantiksi..voi siisus...Mitä se oli...opetus ihan pyllystä, opettajat vanhoja haahkoja, pyllystä, Ei yhtään ymmärretä oppilasta, ei kuunnella, ei hyväää opetusta...Ala kiinnostaisi, mutta ei siinä yhteisössä. Luokkatoverit olivat kyllä ihania.
Laborantti-koulutus
1
738
Vastaukset
- ex amis
No mittee nää menit sinne? Ei kannata odottaa liikoja, ei siellä miksikään biokemistiksi valmistukaan.
Itse sähköpuolen kyseisessä pajassa lukion jälkeen käyneenä voin sanoa, että se on muuten hemmetin paljon fiksumpi koulu kuin lukio. Siellä oppii työelämässä tarvittavia käytännön asioita, mutta se vaatii itseltäkin panostusta. Jos siellä käy vaan syömässä ja aattelee että oppii tasan sen mitä opettaja kertoo, niin sieltä valmistuu laboratorion siivojaksi, joka ei erota vettä viinasta.
Tietty amiskaan lähtiessä pitää olla tietoinen, että on valinnut oikean alan. Turha sinne on mennä jos ei ole alasta varma. Sitä varten voi mennä vaikka lukioon miettimään asioita. Minäkin koin ahaa-elämyksen lukiossa ja kerralla vaan kolahti että minusta tulee sähkömies. Tykkään tästä työstä ja se on mulle pääasia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733614Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91971Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2251315- 1341186
- 1001063
- 1081036
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil681001- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876