Minä olen Kärppä-kannattaja, tehtäköön tämä selväksi heti kättelyssä.
Olen tässä ihmetellyt, kun Karalahden harjoituksista poissaolosta on nostettu sellainen älämölö kuin nyt on tapahtunut. Minusta yksittäisen pelaajan harhoituksiin saapumiset tai niistä poissaolot ovat seuran ja pelaajan välinen asia. Muille se ei kuulu. Samoin pelaajan leimaaminen puutteellisten tietojen pohjalta on enemmän kuin arveluttavaa.
Pelaajana itse kunnioitan Karalahtea. Itse en pistäisi pahakseni, mikäli suosikkijoukkueessani olis hänen kaltaisensa pelaaja, mielellään vaikka kaksi. Kun nyt Jere on joutunut median silmätikuksi, niin toivoisin keskustelijoilta hieman lähdekritiikkiä tällaisten tapausten suhteen. Iltapäivälehdet kirjoittaa vain lehteä myydäkseen ja lööpit on sen mukaan. Ihan purematta ei kaikkea painettua tarvitse niellä.
Mitä väliä?
4
443
Vastaukset
- POIES
MITÄÄN VITTUU SE KUULUUU HOMO KÄRPÄHULLU ÄLÄ TUU ENÄ TÄNE HUUTTAAAA KÄRPPÄ O IHA PASKKA LAPPIHULLUT JÄTTÄÄKÄÄ JERE JA IFKI RAUHAAN MEENE POIES TÄÄLTÄ PASLSTALTA SENKIN SUOMEN HUONOIMMANJEGNIN KANATTAJA JERED JOU TEIÄT PÖYDÄNALLE!!!!!!!!!
Opettelisit sinä ensiksi edes sellaiset kirjoittamisen alkeet ennenkuin alat muita neuvomaan. Ihan vinkkinä, elä ala sittenkään, koska kaikesta huomaa, että sinun henkiset resurssit ovat kovin kovin rajalliset. Kyllä sinullekin jokin kykyjäsi vastaava foorumi löytyy ja jos ei löydy, niin helposti sellaisen perustaa keskustelutaidoiltaan vähälahjaisille.
Jos katsot huoneen otsikkoa, niin tämä osasto on tarkoitettu HIFK:ta ja sen pelaajia käsittävälle keskustelulle. Tätä ei ole rajattu sen mukaan, mitä seuraa sattuu kannattamaan. Ymmärrän kyllä ettei luetun ymmärtäminen taida kuulua vahvoihin puoliisi, mutta jospa tällainen toisto vaikuttaisi positiivisesti. Ei siitä haittaakaan lie.- POIS
rosewater kirjoitti:
Opettelisit sinä ensiksi edes sellaiset kirjoittamisen alkeet ennenkuin alat muita neuvomaan. Ihan vinkkinä, elä ala sittenkään, koska kaikesta huomaa, että sinun henkiset resurssit ovat kovin kovin rajalliset. Kyllä sinullekin jokin kykyjäsi vastaava foorumi löytyy ja jos ei löydy, niin helposti sellaisen perustaa keskustelutaidoiltaan vähälahjaisille.
Jos katsot huoneen otsikkoa, niin tämä osasto on tarkoitettu HIFK:ta ja sen pelaajia käsittävälle keskustelulle. Tätä ei ole rajattu sen mukaan, mitä seuraa sattuu kannattamaan. Ymmärrän kyllä ettei luetun ymmärtäminen taida kuulua vahvoihin puoliisi, mutta jospa tällainen toisto vaikuttaisi positiivisesti. Ei siitä haittaakaan lie.ÄLÄ TUU ENNÄÄÄ LAPPINHULLU JERE PELAA IFKISSÄ SE EI KUULUU SULLE ÄLÄ TUU NEUVOO OOTKÄRPÄFANI JA SE ON HUOMOJENGNI MEE POIS
- HIFK156349876
POIS kirjoitti:
ÄLÄ TUU ENNÄÄÄ LAPPINHULLU JERE PELAA IFKISSÄ SE EI KUULUU SULLE ÄLÄ TUU NEUVOO OOTKÄRPÄFANI JA SE ON HUOMOJENGNI MEE POIS
vittu mikä pelle toi "pois"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800