LUKEEKO YLLÄPITO TÄTÄ ENÄÄ?

kaipaan

Kun ei ole enää vastannut. :-(

7

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaivataan_tietoa

Huhuu?

• Ei-nekään-diggaa

Veikkaisin että ylläpidostakin löytyy väkeä, joita viituttaa nämä uudistukset. Pakko niellä koko tuuba vaan, jos Suomi24:llä on töissä.
      Kakkakin maistuu hyvältä, kun saa siitä 1.940 €/kk bruttoliksaa nostella.

• KiinnostunutTietämään

Ja mistäs sinä suomi24:n liksat tiedät? Itse olet ylläpitoa/suomi24:nen?

• palkkavertailua

• Näin-palkatut

Minun tietojeni mukaan Suomi24:llä saa kouluttamaton (ei IT-ammattilainen) ihminen parempaa palkkaa kuin Sivan kassalla, joka on noin 1.600 €/kk brutto mutta kuitenkin heikompaa kuin kunnallisessa työsuhteessa toimivan nuoren sairaanhoitajan peruspalkka 2.250€/kk.
        Siinä mielessä tuo 1.940 € palkkataso kouluttamattomalle (=merkantti) toimistohenkilölle on ihan juuri oikeata tasoa.

• Hei,

Jahas, mielenkiintoista palkkakeskustelua. :) Siihen kantaa ottamatta, niin ylläpito täällä hei. Olemme täällä ja palstaa kyllä seurataan, vaikka aina ei vastattaisi.

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

• suksi_itse

Sinä, joka kirjoitat noin, etkö itse voisi poistua täältä foorumilta häiriköimästä. Jos ei ilmainen palvelu miellytä sinua, niin älä tule tänne edes häiriköimään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1880
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      55
      1723
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1440
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      70
      1116
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      52
      1059
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      900
    7. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      22
      875
    8. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      873
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      864
    10. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      176
      847
    Aihe