A. Islam
B. Venäjä
Ootteko eri mieltä?
Kaksi pahinta syöpää nykymaailmassa
11
71
Vastaukset
- Linux-on-hyvä
USA ja Windows. Molemmat ihan täysiä paskoja.
- molemmat-vankilaan
Stuppi ja Obama. Hammastahnatyperys ja mokkakikkeli sodanlietsoja.
- Hallaoja
USA on kyllä maailman pahin syöpä kansainvälisten tieteellisten tutkimusten mukaan.
Miksi muka Venäjä olisi? - Venäjä_on_hyvä
Windows = ripulinen kakka peräreiässä
USA = MAAILMAN PAHIN TERRORISTI - molemmatsyöpiä
Olen samaa mieltä. Kukaan tai mikään, joka pyrkii hallitsemaan /alistamaan ihmisiä, ei ole terveellä pohjalla.
Tiedä häntä mihin arvojärjestykseen ruton ja koleran laittaisi; joukkoon lisäisin kuitenkin suomalaisen median.
- sikakyösti
Vastaan:
A. Hyysärit Suomessa
B. Islam - oliskovaikka
Armeija, islam, valtiojärjestelmä. Armeija voi olla osana valtiota, joten islam ja valtiojärjestelmä ne 2 syöpää.
- dsgrtshu65ti67o78
Kyllä. Lisäiisn listaan vielä juutalaiset.
- suoraan-saatanasta
Islam on paholaisen ideologia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054784Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353940Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002691Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262268- 541842
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 1951552
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521192Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241954