Poikkesin tänään kaupoilla tuonne Komppiin ja suulaana miehenä tuli vaihdettua kuulumiset ja viimeisimmät juorut yhden jos toisenkin kanssa..Kuulin vaan sellaisenkin juorun että se Kompin Subway on ajatunut konkurssiin..Oletteko te muut täällä tietoisia asiasta ?? Mikäli pitää paikkansa niin en kyllä yhtään ihmettele konkurssia. Ensinnäkin menee aivan liian aikaisin kiinni. Pitäisi olla erillinen sisäänpääsy niin ei tarvitsisi lyödä oviaan kiinni jo niin aikaisin kuin nykyään..Muiden kaupunkien subway myymälät ovat avoinna 22 tai jopa 23 asti ja tuo Kompin subi menee kiinni jo kello 20 !!!! HEI HALOO !!!
Mutta mikäli siihen Kompin viereen keväällä 2016 aukeaa liikenneasema / ABC niin toivottavasti Subway avaa siihen uuden ravintolan. Minä itse toivon että siihen uuteen liikenneasemaan tulisi 24 h / vrk tai esim 06-24 auki oleva ruokakauppa sekä pari muuta liikettä. Sen tyylinen kuin Kolmenkulman ABC Nokialla. Toivottavasti tuo Kompin ympäristö tulisi täyteen kauppoja/liikkeitä ja palveluita : )
Kompin Subway ajautunut konkurssiin ?
7
1432
Vastaukset
- munkki_uuno
Kukaas niitä asiakkaita noihin uusiin haluamiisi liikkeisiin rahtaisi koska
täällä kaalikylässä ei ole ostovoimaista väkeä ? - jepjep12
ihmekös tuo että menee huonosti kun asiakkaat käännytetään 10 minuutin jonotuksen jälkeen sanomalla että työaika loppuu kohta. ja kello tuolloin varttia vaille kasi. ja antaa vielä porukan eka turhaa jonottaa.
- markku_luopuu
Enpä usko että Subwey on mennyt konkurssiin,toiminta voi loppua jos toiminta
ei kannata(tuota)tarpeeksi,on iso ketju,ja kaikille on asetettu myynti tavoite.
Koivuniemi lupasi lopettaa jos alueelle tulee ABC:n liikennemyymälä.Tällä hetkellä
myynti Nesteellä on Veikkauksen varassa.Poltoaineen hinta on lähialueen kallein.
Ainoo mikä siihen voi jäädä on Raskaankaluston tankkauspiste,kun sen omistaa
Neste itse,senkin myynti on vähäistä.
- KaatuvaPaska
Hiljalleen ja verkkaasti Ikaalinen näivettyy. Sinne jää Siwa ja ambulanssi. Nämä herrat kun ovat kehittäneet Ikaalista niin kovasti...
- euro.tappaa
Näivettymiseen vaikuttaa muutkin asiat kuin omat kyvyttömät
koska Nanso lopettaa valmistuksen ja liiketoiminnan Suomessa.
- MyWayJay
Kuka nyt oikeasti haluaa syödä sämpylöitä??? Ei edes hirvenlihaa saa.
- Nenithel88
kompin subway menee kiinni aikaisin koska komppi menee kiinni aikaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244