Eli Roastin järjestäjien kanssa asiasta keskusteltuani sain kuulla että Vesa oli pierrä räiskinyt lavalla muun melskaamisen ohessa.
Toivotaan että olisi mies jo vähän asettunut.
Vesa Keskinen pierrä räiski Roastissa
24
698
Vastaukset
- 1ksssr
Oli kuulemma ollut maha vähän löysällä, kun perään oli tullut pöksyihin ruskea pläjäys.
Haisi siltä ihteltään kuin lantala koko äijä - Reino49
Jotain vastaavia juttuja olen kuullut aiemminkin esim. Kyläkaupan henkilökunnalta että pierujen räiskeestä voi kuulla Vesan saapuvan varsinkin jos mies on päissään.
- LeilaKo
No jo on outo ominaisuus miehellä, ihan kuin se outo ilvehtiminen ei olisi tarpeeksi humalassa vaan pitää vielä kaasutella! :o
- Prädi
Tuossa ilmeisesti eräs tilanne kun mies rymistää kaasua ulos:
http://aijaa.com/xyrjKq- Lisbettiini
:D :D
- tuurinUkko
Eihän se paikkaa katso jos täytyy alkaa pierrä rätkyttämään :D Siinä jos Vesalla oli muutamia päiviä takana brenkun ottoa niin varmasti pierettää.
- Prädi
Tuossa sitten jälkiseuraamuksia omasta kaasuttelusta:
http://aijaa.com/C7bAzu - mammam
voivoi, taitaa Vesa olla ikuinen pikkupoika. aku ankkoja lueskelee ja paukuttelee.
- nökerö
Taisi lähteä pieru ihan päästä asti
- Libevä
Oli kyllä niin ärsyttävä oloinen tämä Roast-isäntäkin että olisiko Vesan jonkinlainen kosto/näytönhalu ollut kyseessä kun piti niin tinassa tulla paikalle pelleilemään ja ilmeisesti vieläpä piereksimään.
- Kylienkauppias
Sillä joka pierua pidättää on muutakin salattavaa.
- eijuoppoasaatervata
Roastin vetäjä oli pelle. Ensin tarjotaan juopolle viinaa ja sitten nolataan julkisesti.
Joku toimittaja muuten väitti että Keskinen teki natsitervehdyksen, vitut tehnyt, se luuli olevansa Teräsmies. - RiikkaLiisaLiisa
Aika lapsellista käytöstä kyllä tuollainen että tullaan humalassa flatuloimaan lavalle.
- outoa
Tuhnulta opittua ja hyvällä maulla tietenkin.Jepa jee!
- Anzkut
Saisi kaveri vähän rauhoittua, melko epäkunnioittavaa käytöstä tulla humalassa pieremään omaan Roastiinsa
- Lantikoita
Ihmekös kun Vesa poistettiin lavalta jos on turautellut kovastikin :D
- Jasmiine
Aikuinen mies ja noin lapsellisesti käyttäytyy, ihmetyttää millä se on miljoonansa tehnyt. Piereskelemällä humalassa palavereissa?
- yhjih
Eipä tuo pösilö olekaan mitään miljoonia tehnyt vaan isänsä ja setänsä. Pösilö pöllöilee julkisuudessa kuvitellen siten saavansa kävijöitä puotiinsa. Suurta inhoa herättää tuo kaapissa piileksivä ihmisten hyväksikäyttäjä.
- naaaaaaaaaada
Keskinen taas on nyt yks täysin turha julkkis pelkkä reppana kyläkaupan pitäjä
- Lorssi
On sillä nyt sentään kunnon omaisuus.
- lassolassi
Oli kyllä se video hurjaa katsottavaa, onneksi oli sentään äänet sen verran epäselvät ettei tuo piereminen kuulunut!
- RiikkaKep
On aivan hurjapäinen piereskelijä vissiin tämä Vesa!
- Sipsu80
Liekö Vesa rauhoittunut pieremisen suhteen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849