ei jalosta ihmistä vaan päinvastoin. Mietin miestä joka koki pienenä kovia. Ei pysty perhettä perustamaan, ei mitään hyvää. Kaiken takana on kosto. Sieltä lapsuudesta ja onnettomasta perheestä kaikki lähtöisin. Vaikka kuinka koitin hänelle olla hyvä, hän rankaisi sen. Mutta jos joku häntä inhosi, hän palkitsee sen. Hän ei kyennyt mitään hyvää vastaanottamaan. ITse menen elämässä eteenpäin. Enkä yritä enää häntä auttaa tai olla hänelle ystävällinen. Se ei ole minun syy jos hänellä on rankka lapsuus
Rankat kokemukset
8
326
Vastaukset
- Asenteet
Se niin riippuu ihmisestä jalostaako rankat kokemukset vai ei. Oikealla asenteella ne jalostaa, väärällä ne murtaa ihmisen. Anteeksiantaminen menneistä, uuteen suuntautuminen, yrittäminen parempaan, menneisyyden ihmisten rikkinäisyyden ymmärtäminen, siinä avainsanoja.
- viisaudenkivi
Joilla voi jatkaa eteenpäin. Anteeksi antaminen ja pyynnön hyväksyminen. Voi kantaa eteenpäin.
- Sataa34
Kuka on väittänyt että olisi sinun syy hänen rankka lapsuus? Mulla on ollut rankka lapsuus ja elämä. Eniten haluaisin että olisi tyttöystävä tai vaimo ja jossain vaiheessa lapsia, vaikeaa saada ketä haluaa. Nytkin tyhjää...
- seonviisautta
Ei se ole lapsuuden vika jos ei kaikkien tahtoon pysty antautumaan ja narussa kulkemaan.
Koirana on helppo olla ilman huonoja kokemuksiakin. - acrmo
Maalaisjärjelläkin voi sen päätellä että kyllähän ne luottamusta nakertaa. Sekin on vain keksitty juttu että mikä ei tapa se vahvistaa mahdollisesti jokin läpeensä paha keksinyt lausahduksen jotta voi jatkaa pahuuden töitään ja saa siihen oikeutuksen. Sama kuin toisen posken kääntäminen.
- luuseripoistuu
Ei välttämättä, Se mikä ei tapa vahvistaa.
- tapauskohtasta
Yksilöllistä. Riippuu ihmisestä.
- puhukaajapelastakaa
Täällä yks jolla pelottava lapsuus.. Väkivaltaa, aseita ja huumeita.. Mielenterveys ongelmista huolimatta kaksi lasta, mies ja omakotitalo.. Teen asiat toisin ja annan paremman lapsuuden lapsilleni.. Sen he ja minä olen ansainnut !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760