Rankat kokemukset

näillä

ei jalosta ihmistä vaan päinvastoin. Mietin miestä joka koki pienenä kovia. Ei pysty perhettä perustamaan, ei mitään hyvää. Kaiken takana on kosto. Sieltä lapsuudesta ja onnettomasta perheestä kaikki lähtöisin. Vaikka kuinka koitin hänelle olla hyvä, hän rankaisi sen. Mutta jos joku häntä inhosi, hän palkitsee sen. Hän ei kyennyt mitään hyvää vastaanottamaan. ITse menen elämässä eteenpäin. Enkä yritä enää häntä auttaa tai olla hänelle ystävällinen. Se ei ole minun syy jos hänellä on rankka lapsuus

8

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asenteet

Se niin riippuu ihmisestä jalostaako rankat kokemukset vai ei. Oikealla asenteella ne jalostaa, väärällä ne murtaa ihmisen. Anteeksiantaminen menneistä, uuteen suuntautuminen, yrittäminen parempaan, menneisyyden ihmisten rikkinäisyyden ymmärtäminen, siinä avainsanoja.

• viisaudenkivi

Joilla voi jatkaa eteenpäin. Anteeksi antaminen ja pyynnön hyväksyminen. Voi kantaa eteenpäin.

• Sataa34

Kuka on väittänyt että olisi sinun syy hänen rankka lapsuus? Mulla on ollut rankka lapsuus ja elämä. Eniten haluaisin että olisi tyttöystävä tai vaimo ja jossain vaiheessa lapsia, vaikeaa saada ketä haluaa. Nytkin tyhjää...

• seonviisautta

Ei se ole lapsuuden vika jos ei kaikkien tahtoon pysty antautumaan ja narussa kulkemaan.
      Koirana on helppo olla ilman huonoja kokemuksiakin.

• acrmo

Maalaisjärjelläkin voi sen päätellä että kyllähän ne luottamusta nakertaa. Sekin on vain keksitty juttu että mikä ei tapa se vahvistaa mahdollisesti jokin läpeensä paha keksinyt lausahduksen jotta voi jatkaa pahuuden töitään ja saa siihen oikeutuksen. Sama kuin toisen posken kääntäminen.

• luuseripoistuu

Ei välttämättä, Se mikä ei tapa vahvistaa.

• tapauskohtasta

Yksilöllistä. Riippuu ihmisestä.

• puhukaajapelastakaa

Täällä yks jolla pelottava lapsuus.. Väkivaltaa, aseita ja huumeita.. Mielenterveys ongelmista huolimatta kaksi lasta, mies ja omakotitalo.. Teen asiat toisin ja annan paremman lapsuuden lapsilleni.. Sen he ja minä olen ansainnut !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe