Mistä hemmetistä tämän pin- koodin kyselyn saa pois P Mielestäni olen kaikki valikot kolunnut moneen kertaan...
Pin kyselyn poistaminen Lumia 830
8
4396
Vastaukset
- l520
SIM-kortin suojauksen eli PIN-koodi kyselyn saa pois: Asetukset>sovellukset>puhelin>SIM-kortin suojaus
Kun olet asetusvalikossa pyyhkäse vasemmalle niin avautuu sovellusten asetukset - kyselypois
Olisko jossain suojausasetuksissa.
Okei, thanks..selasin vain ees taas asetukset valikkoa, en hoksannut pyyhkäistä siinä kohtaa sivulle...
- l520
Joo se on aika yleistä että jää se sovelluspuoli helposti huomaamatta asetuksista
Sitä ei kannata poistaa turvallisuuden vuoksi.
- simpin
Enpä saanut apua, kun asetusten palauttaminen ei kiinnostanut ja minun piti vain vaihtaa pin-koodi. Muut ketjut oli lukittu, joten kerron vinkkini täällä.
Käytin vanhaa puhelintani muokatakseni pin-koodia. Olipa helppoa, kun oli järkevät valikot. Vanha kunnon Nokia, aikaan ennen koketusnäyttöjä.- simpin
No, joo. Tarkistin valikon myös 820:stä, ja sieltähän ne löytyi kaikki pinit ja Soneran soittajatiedotukset yms. Enpä tiedä pitääkö palauttaa 830 tehdasasetukset kuitenkin. Minulla tuo 830 odotti sim-korttia ja käytin siinä välissä ylim. Prepaid liittymää. Ehdin rakennella puhelimen ja rekisteröitymiset kuntoon , kunhan vain numero siirretään Soneralle. Eipä tuo nyt taida ihan kunnossa ollakkaan.
- simpin
Löysinpä lopulta ohjeen tähän pin-koodin vaihtamiseen Lumiassa! 820 ja 830 valikot poikkesivat toisistaan, mutta se muistolause menee luurin kautta.
Palikoista luurinkuva ja sieltä löytyy ne 3 pistettä ja siellä on asetukset.
Eipä tarvi palauttaa tehdasasetuksia, jesh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057